جمعه, ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ - Friday, 29 March 2024
تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
۳۱ تیر ۱۳۹۹ - ۲۳:۰۲
هدف از برگزاری جشنواره مالک اشتر شناسایی و شناساندن و ارتقاء بسیجیان و رده های مقاومت نواحی می باشد.

خارگ :حجت الاسلام والمسلمین منصوری نژاد مسئول دفتر نماینده ولی فقیه در سپاه ثارالله جزیره خارگ در حاشیه جشنواره مالک اشتر معیارهای مهم و اساسی بسیجی بودن را تشریح کردند.

به گزارش خبر گزاری خارگ آنلاین : حجت الاسلام والمسلمین منصور نژاد مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ثارالله جزیره خارگ در حاشیه جشنواره مالک اشتر معیارهای مهم و اساسی بسیجی بودن را تشریح کردند.
 
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ثارالله جزیره خارگ در حاشیه جشنواره مالک اشتر 98 بیان داشتند : هدف از برگزاری جشنواره مالک اشتر شناسایی و شناساندن و ارتقاء بسیجیان و رده های مقاومت نواحی می باشد.
دو معیار مهم و اساسی بسیجی بودن عبارت است از روحیه انقلابی و  جهادی عمل کردن که باید در وجود تمامی مسئولین نمایان پیدا کند
 شاخصه های روحیه جهادی عبارتست
۱- تلاش و کوشش و رویارویی با دشمن جهادی عمل کردن یعنی آن کار و آن عمل بتواند دشمن را ناراحت و به عقب کشاند اگر این اتفاق افتاد آن عمل جهادی است در غیر این صورت اگر دشمن را راضی یا از کار ما خوشحال گردد آن کار جهادی نیستند حتی اگر آن عمل بزرگ باشد
۳-توکل و تقوا
حضرت آقا سه عامل مهم مدیریت جهادی را خودباوری، اعتماد به نفس و اعتماد به مدد الهی می داند ما باید در تمام کارهای خود خدا را شاهد و ناظر بر اعمال بدانیم و خدا را دخیل در آن کار بدانیم
 امیرالمومنین(ع) در نهج البلاغه نامه ۵۳ به مالک اشتر اولین نکته اخلاقی را که متذکر می شود رعایت تقوای الهی و مبارزه با هوای نفس است.
 ۳ - اخلاص در عمل یعنی کار برای خدا باشد حالا یا دیگران آنها را می بینند یا نمی بینند کار جهادی یعنی بدون مزد و منت کار کردن و کار فقط برای خدا اخلاص در عمل یعنی این که هدف از آن عمل در راه خدا بودن باشد هر عملی را انجام دادیم آن را متنسب به خدا بدانیم و از تکبر ،خودبزرگ بینی و خودبرتر بینی دوری کنیم.

کد خبر 10257

برچسب ها

نظر شما

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.

نظرات بینندگان

تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
در شهر
انتخابات 1400
سامانه تردد کشتی
سامانه تردد کشتی
سامانه خدمات درمانی
سامانه تردد کشتی
پربازدیدترین اخبار
پربحث ترین اخبار