جمعه, ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ - Friday, 29 March 2024
تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
۳ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۷:۰۸
گام سپاه بوشهر برای جهش تولید/ بسیج به کمک مراکز تولیدی می‌آید

فرمانده سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر در ارتباط تصویری با فرماندهان نواحی مقاومت و مسؤولین کمیته‌های قرارگاه نهضت جهش تولید سپاه استان بوشهر از اجرای این نهضت سراسری با مشارکت مردم در این استان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری خارگ آنلاین  از بوشهر، سردار علی رزمجو امروز در ارتباط تصویری با فرماندهان نواحی مقاومت و مسؤولین کمیته‌های قرارگاه نهضت جهش تولید سپاه استان بوشهر اظهار کرد: هدف از اجرای طرح نهضت جهش تولید سپاه استان بوشهر، به‌کارگیری توانمندی‌ها، قابلیت‌ها و ظرفیت‌های شهرستانی توسط رده‌های مقاومت به‌منظور گفتمان سازی و جریان سازی فرمایشات مقام معظم رهبری برای تحقق شعار سال یعنی جهش تولید است.

فرمانده سپاه استان بوشهربا اشاره به شرایط خاص اقتصادی و سلامت کشور در سال جاری، افزود: بسیج با راه‌اندازی نهضت سراسری جهش تولید در سراسر کشور و استان بوشهر قصد دارد به حل مشکلات اقتصادی کشور کمک کند چراکه این مشکلات در روند اجتماعی جامعه تأثیر بسزایی دارد تا جایی که اگر اقتصاد کشور و معیشت مردم سروسامان پیدا کند این موضوع در مسائل امنیتی نیز بسیار تأثیرگذار است.

 

این مقام مسؤول یادآور شد: توجه به مردم و مشارکت آن‌ها در نهضت سراسری جهش تولید از الزاماتی است که لازم است در اجرای این نهضت تولید شود به‌طوری‌که بسیج در قرارگاه این نهضت به سیاست‌گذاری پرداخته و پروژه‌ها و مراکز تولیدی با مشارکت خود مردم فعال یا راه‌اندازی می‌شود.

فرمانده سپاه امام صادق علیه‌السلام نقش اقشار مختلف بسیج را در مشارکت مردم نقشی مؤثر عنوان و اضافه کرد: اقشار مختلف بسیج لازم است با اتکا به تولیدات و منابع داخلی و ظرفیت‌های موجود به فعالیت در این عرصه بپردازند و منتظر نباشند مثلاً یک قطعه از خارج از کشور وارد شود تا آن‌ها به ادامه فعالیت بپردازند.

سردار رزمجو با انتقاد از کم‌رنگ شدن فرهنگ کار و تولید در کشور، خاطرنشان کرد: ما می‌خواهیم فرهنگ کار و تولید در قشرهای مختلف مردم را بیش‌ازپیش به صحنه آورده و در جامعه ترویج دهیم.

وی اذعان کرد: ما دارای ظرفیت‌ها و امکانات خیلی خوبی هم در دولت و هم در میان ملت هستیم و تلاش داریم از این ظرفیت‌ها، حداکثر استفاده را در جهت تحقق جهش تولید داشته باشیم که گروه‌های جهادی، حلقه‌های صالحین و صندوق‌های قرض‌الحسنه بسیج از بهترین این ظرفیت‌ها هستند.

مسؤول بسیج سازندگی و دبیر قرارگاه نهضت سراسری جهش تولید سپاه استان بوشهر نیز دراین‌ ارتباط تصویری گفت: نهضت سراسری جهش تولید در یک بازه زمانی 3 ساله در استان بوشهر هم‌زمان با سراسر کشور اجرا می‌شود.

 

ذوالفقار عباسی فر افزود: 6 کارگروه صنعت، علمی، کشاورزی، عملیات ویژه جهادی، گفتمان سازی و طرح و خدمات قشری در قرارگاه نهضت سراسری جهش تولید استان بوشهر تشکیل‌شده است که برای هر کارگروه برنامه‌های خاصی در این زمینه تدوین‌شده است و قرار است با ظرفیت‌های موجود داخلی و مشارکت مردم اجرا شود.

کد خبر 10260

برچسب ها

نظر شما

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.

نظرات بینندگان

تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
در شهر
انتخابات 1400
سامانه تردد کشتی
سامانه تردد کشتی
سامانه خدمات درمانی
سامانه تردد کشتی
پربازدیدترین اخبار
پربحث ترین اخبار