چهارشنبه, ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ - Wednesday, 24 April 2024
تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
۵ مرداد ۱۳۹۹ - ۲۳:۵۳
پیام تبریک رئیس سازمان تامین اجتماعی شعبه خارک به مناسبت فرارسیدن ۵ مرداد سالروز اقامه اولین نماز جمعه

خارگ : ابوالحسن سهرابی رئیس سازمان تامین اجتماعی شعبه خارک، در پیامی فرا رسیدن 5 مرداد سالروز اقامه اولین نماز جمعه در سال 1358 به فرمان بنیانگذار نظام مقدس جمهوری اسلامی حضرت امام خمینی (ره) توسط آیت‌الله طالقانی (ره) را تبریک گفت.

به گزارش خبرگزاری خارگ آنلاین : و گزارش روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی شعبه خارک ابوالحسن سهرابی رئیس سازمان تامین اجتماعی شعبه خارک با ارسال پیامی، فرارسیدن 5 مرداد سالروز برگزاری اولین نمازجمعه بعد از انقلاب اسلامی را تبریک گفت. متن این پیام بدین شرح است:

 

بسم الله الرحمن الرحیم
نماز جمعه، به عنوان یک مراسم عبادی ـ سیاسی، در بین امت اسلام از اهمیت و جایگاه والایی برخوردار است و به عنوان مهم‌ترین پایگاه مذهبی و سیاسی، ثمره انقلاب به رهبری امام راحل است که نقش به سزایی در ترویج فرهنگ دینی و خنثی شدن توطئه‌های دشمنان  داشته است.
نماز جمعه، مظهر وحدت جامعه و تجلی قدرت و صلابت مؤمنان است و مهم‌ترین مصداق همدلی و هم‌زبانی محسوب شده و پشتوانه مستحکم برای نظام و انقلاب به شمار می‌رود.
به مناسبت پنجم مرداد، سالروز اقامه اولین نماز جمعه، از زحمات و تلاش‌های حجت‌الاسلام و المسلمین حاج آقا کمالی امام جمعه محترم جزیره خارک در سنگر سیاسی، اجتماعی نـماز جــمعه به عنوان یادگار همیشه جاوید حضرت امام خمینی(ره) و به‌پاس راهبری و حمایت‌های بی‌دریغ ایشان، تقدیر و تشکر کرده و امیدوارم تحت توجهات حضـرت ولی‌عصر(عج) و زعامت مقام معظم رهبری مدظله‌العالی در پیشبرد اهداف عالیه نظام موفق و پایدار باشند.

ابوالحسن سهرابی
رئیس سازمان تامین اجتماعی شعبه خارک

کد خبر 10271

برچسب ها

نظر شما

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.

نظرات بینندگان

تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
در شهر
انتخابات 1400
سامانه تردد کشتی
سامانه تردد کشتی
سامانه خدمات درمانی
سامانه تردد کشتی
پربازدیدترین اخبار
پربحث ترین اخبار