پنجشنبه, ۹ فروردین ۱۴۰۳ - Thursday, 28 March 2024
تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
۱۳ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۴:۵۷
فحاشی به مدیرکل بوشهری بخاطر یک انتصاب

مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر گفت: این‌همه نیروی اصلاح‌طلب منصوب کرده‌ام اما نه‌تنها هیچ تشکری کسی نکرده، بلکه به خاطر انتصاب یک فرد اصولگرا در معاونت پرورشی استان، بارها مورد اعتراض، تهمت و فحاشی قرارگرفته‌ام.

به گزارش خبرگزاری خارگ آنلاین، علی مراد کرمی پیش از ظهر امروز در نشست خبری در پاسخ به سؤال خبرنگاران در خصوص انتصابات سیاسی در آموزش‌وپرورش استان، اظهار داشت: آموزش‌وپرورش جای جولان احزاب سیاسی نیست و از ابتدای کار سعی کرده‌ام این شعار را عملی کنم.

مدیرکل آموزش‌وپرورش استان بوشهر در تشریح انتصابات مدیران، عنوان کرد: از ابتدای مدیریت بنده تاکنون، ۳۲ درصد از مدیران جدید منصوب‌شده‌اند که به‌جز یک اصولگرا، همه از جناح اصلاح‌طلب و متمایل به دولت هستند.

کرمی با گلایه از اصلاح‌طلبان تصریح کرد: این‌همه نیروی اصلاح‌طلب منصوب کرده‌ایم، اما نه‌تن‌ها هیچ تشکری کسی نکرده، بلکه به خاطر انتصاب یک فرد اصولگرا در معاونت پرورشی استان، بار‌ها مورد اعتراض، تهمت و فحاشی قرارگرفته‌ام. در حالی که انتصاب معاون پرورشی آموزش و پرورش کاملا بر اساس شایستگی، کارآمدی و شاخصه‌های یک مدیر موفق با سابقه درخشان آموزشی بوده است.

وی بابیان اینکه فرد سیاسی نیستم، بیان کرد: امسال سال آخر دولت تدبیر و امید است و باید در هنگام تحویل دولت، نیرو‌ها و افراد کارآمد را به بدنه آموزش‌وپرورش استان بوشهر تزریق کنیم تا شتاب رشد علمی استان دوچندان شود.

مدیرکل آموزش‌وپرورش استان بوشهر تصریح کرد: بنده هیچ‌گونه سیاسی‌کاری نکرده‌ام و برای اینکه حسن نیت خود را نشان دهم، قطعاً قبل از انتخابات ریاست جمهوری کناره‌گیری خواهم کرد.
 

کد خبر 10291

برچسب ها

نظر شما

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.

نظرات بینندگان

تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
در شهر
انتخابات 1400
سامانه تردد کشتی
سامانه تردد کشتی
سامانه خدمات درمانی
سامانه تردد کشتی
پربازدیدترین اخبار
پربحث ترین اخبار