شنبه, ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ - Saturday, 20 April 2024
تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
۱۵ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۳:۰۵
باید زحمات بسیجیان را بطور شایسته ای انعکاس دهیم

حضرت آقا تاکید دارند که اقدامات در حوزه بسیج به نحو شایسته ای به اطلاع مردم برسد، آن هم با بازتاب هنرمندانه.

به گزارش خبرگزاری خارگ آنلاین و به نقل از خبرگزاری بسیج نیوز، معاون روابط عمومی سازمان بسیج مستضعفین، به مناسبت روز خبرنگار با حضور در خبرگزاری بسیج از خبرنگاران این خبرگزرای تجلیل نمود.

به گزارش خبرنگار فرهنگی خبرگزاری بسیج، سرهنگ پاسدار محمد یوسفیان صبح امروز در دیدار با خبرنگاران خبرگزاری بسیج، ضمن تقدیر از خدمات خبرنگاران خبرگزاری بسیج طی یک ساله گذشته با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری درباره ضرورت اطلاع رسانی خدمات بسیج به مردم، گفت: حضرت آقا تاکید دارند که اقدامات در حوزه بسیج به نحو شایسته ای به اطلاع مردم برسد، آن هم با بازتاب هنرمندانه.

وی وظیفه خبرگزاری بسیج را با توجه به مطالبه مقام معظم رهبری سنگین و مهم عنوان کرد و افزود: ما باید به نحو احسن و به صورت هنرمندانه این کار را انجام دهیم تا بیش از پیش، سبب ارتقای منزلت بسیج شود.

یوسفیان بسیج را در اذهان عمومی دارای جایگاه والا دانست و ادامه داد: ما باید زحمات بسیجیان را بطور شایسته ای انعکاس دهیم زیرا بسیج نهادی کاملا مردمی است و کارهایی را انجام داده که در هیچ جای دنیا مانند آن وجود ندارد.

وی به مشکلات ایجاد شده ناشی از شیوع کرونا اشاره کرد و گفت: دراین مورد هم گروه های جهادی بسیجی کارهای زیادی انجام دادند که به نحو خوبی هم منعکس شده است.

یوسفیان خطاب به خبرنگاران  خبرگزاری بسیج گفت: شما جهادی کار می کردید جهادی تر کار کنید زیرا انتظاری که از این نوع خبرگزاری ها هست نسبت به سایر خبرگزاری ها بیشتر است.

گفتنی است در این دیدار، با اهدای لوح سپاس سردار سرتیپ پاسدار غلامرضا سلیمانی رییس سازمان بسیج مستضعفین به خبرنگاران از خدمات و زحمات خبرنگاران این مجموعه تقدیر به عمل آمد.

کد خبر 10301

برچسب ها

نظر شما

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.

نظرات بینندگان

تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
در شهر
انتخابات 1400
سامانه تردد کشتی
سامانه تردد کشتی
سامانه خدمات درمانی
سامانه تردد کشتی
پربازدیدترین اخبار
پربحث ترین اخبار