جمعه, ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ - Friday, 29 March 2024
تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
۱۰ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۶:۲۰
پیام تبریک ریئس عقیدتی سیاسی پدافندهوایی خارگ به مناسبت روز پدافند هوایی

خارگ : حجت الاسلام و المسلمین فریدونی ریئس عقیدتی سیاسی پدافندهوایی خارگ در پیامی دهم شهریور ؛ روز ملی پدافندهوایی را به فرماندهان ، مسئولان و کارکنان ارتش جمهوری اسلامی ایران بالاخص کارکنان خدوم و مدافعان آسمان ایران زمین در جزیره همیشه مقاوم خارگ تبریک گفت.

ریئس عقیدتی سیاسی پدافندهوایی خارگ حجت الاسلام و المسلمین فریدونی طی پیامی فرارسیدن دهم شهریور ؛ روز ملی پدافندهوایی را به فرماندهان ، مسئولان و کارکنان ارتش جمهوری اسلامی ایران بالاخص کارکنان خدوم و مدافعان آسمان ایران زمین در جزیره همیشه مقاوم خارگ تبریک گفت.

متن پیام وی به شرح ذیل است

سلام علیکم

وَمَا رَمَیْتَ إِذْ رَمَیْتَ وَلَٰکِنَّ اللَّهَ رَمَیٰ

پهنه‌ آسمان ایران اسلامی سرشار از عطر شجاعت و فداکاری محافظان سرافراز پدافند هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران است که با چشمان همیشه‌ بیدار و هوشیاری مثال‌زدنی، ابتکار، خلاقیت و ایمان ولایی، سد محکمی را در برابر دشمنان میهن عزیز اسلامی ایجاد کرده‌اند.
 این نیروی راهبردی با کارکنان مؤمن، متعهد، خلاق و خوش‌فکر، ایثارگر و متخصص خود با طراحی، ساخت و به‌کارگیری انواع سامانه‌های پدافندی، راداری، موشکی و دفاع هوایی و با انجام آموزش‌های مورد نیاز و تمرینات متعدد، آمادگی خود را ارتقاء داده و فعالانه مأموریت مراقبت و دفاع هوایی از آسمان کشور را با جدیت ادامه می‌دهد تا در صورت هرگونه تعرضی با استفاده از سامانه‌‎های موشکی و هواپیما‌های رهگیر آماده به کار، علیه هرگونه تجاوزی با قدرت و اقتدار اقدام کند.
در طول هشت سال دفاع مقدس نیز  حتی یک روز پدافند هوایی اجازه نداد شریان حیاتی اقتصاد کشور مختل شود. این در حالی بود که جزیره خارگ به‌عنوان یکی از مراکز صادرات نفت ایران بیش از هزار و ۴۰۰ بار مورد تهاجم جنگنده‌های رژیم بعث عراق قرار گرفت و در آن جزیره، پدافند هوایی ارتش توانست بیش از ۵۰ فروند از جنگنده‌های آن‌ها را ساقط کند.
به همین مناسبت دهم شهریور ماه، فرصت ارزشمندی است برای بازخوانی مجاهدت، ایثار و مقاومت‌های فرزندان ملت در نیروی پدافند هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران که همواره با جنس اقتدار، استقامت و عزمی پولادین در حفاظت از آسمان امن ایران اسلامی فداکارانه در میدان حاضرند و امروز آسمان جمهوری اسلامی ایران امن‌ترین آسمان دنیاست و جایی که دشمن تخطی کند، چشمان تیزبین پدافند هوایی کشورمان به او فرصت نخواهد داد و در کسری از زمان متجاوزان را فرو خواهد نشاند.
اینجانب ضمن تبریک این روز بزرگ، همگام با همرزمانم در پدافندهوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران ، که بی منت و با عشق در راه اعتلای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران تلاش می کنند، اعلام می داریم که ما عاشقان انقلاب و قیام حسینی، با سلاله پاک رسول الله و نائب بر حق بقیه الله عهد و پیمان ابدی داریم و تا آخرین قطره خون خود در مسیر دفاع از حریم ولایت و پاسداری از ارزشهای انقلاب ایستاده ایم تا بیرق سبز لااله الاالله به دستان مبارک یگانه منجی عالم بشریت بر فراز قله های رفیع عزّت به اهتزاز در آید.

کد خبر 10378

برچسب ها

نظر شما

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.

نظرات بینندگان

تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
در شهر
انتخابات 1400
سامانه تردد کشتی
سامانه تردد کشتی
سامانه خدمات درمانی
سامانه تردد کشتی
پربازدیدترین اخبار
پربحث ترین اخبار