جمعه, ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ - Friday, 29 March 2024
تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
۱۲ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۸:۳۰
پوشیدن لباس فرم در آموزش مجازی الزامی نیست

مدیر سازمان دانش آموزی استان بوشهر گفت: با توجه به اینکه آموزش مجازی جزو ساعات رسمی فعالیت مدارس است، دانش آموز موظف به استفاده از پوشش مناسب است اما الزامی به استفاده از لباس فرم مدرسه را ندارد.

به گزارش خبرگزاری خارگ آنلاین، محمودحسنی توابع در گفت‌وگو با برنامه رادیویی سلام بوشهر با اشاره به شرایط کرونایی جامعه و طراحی سه سناریو برای بازگشایی مدارس اظهار کرد: در شرایط سفید، زرد و قرمز مدارس به ترتیب به شیوه‌های حضوری، نیمه حضوری و تلفیقی و غیرحضوری از 15 شهریور فعالیت خود را شروع می‌کنند.

مدیر سازمان دانش آموزی استان بوشهر با بیان اینکه در وضعیت سفید و زرد که دانش آموزان در مدارس حضور پیدا می‌کنند، موظف به استفاده از لباس فرم هستند، تصریح کرد: با بخشنامه ابلاغ شده توسط مدیرکل، مدارس سراسر استان در همه دوره‌های تحصیلی حق تغییر لباس فرم دانش آموز را ندارند و دانش‌آموزان میان پایه‌ها می توانند از لباس سال گذشته خود استفاده کنند.

حسنی توابع ادامه داد: دانش آموزان پایه ‌های اول،هفتم و دهم و دانش‌آموزانی که در مدرسه جدید ثبت نام کرده‌اند، باید لباس فرم مدارس را تهیه کنند.

مدیرسازمان دانش‌آموزی استان بوشهر در خصوص وضعیت پوشش دانش آموزان در شیوه غیرحضوری در وضعیت قرمز عنوان کرد: با توجه به اینکه ساعات آموزش در شبکه شاد، جزو ساعات رسمی مدارس است، دانش آموز باید با لباس متناسب در کلاس حضور پیدا کند اما الزامی به استفاده از لباس فرم مدرسه نیست هر چند که بهتر است با لباس فرم در کلاس مجازی شرکت کند.

وی در خصوص نحوه تهیه لباس فرم گفت: برای تهیه لباس فرم الزامی به خرید از یک فروشگاه یا تولیدی خاص نیست و خانواده‌ها می‌توانند به هر شیوه‌های که تمایل دارند، لباس فرم را خریداری کنند.

حسنی توابع در پایان اضافه کرد: خانواده‌ها می توانند تخلفات احتمالی مدارس را به قسمت " رسیدگی به شکایات"  آموزش و پرورش شهرستان‌ها، مناطق و اداره کل گزارش دهند تا در اسرع وقت به شکایات آنها رسیدگی شود.

کد خبر 10381

برچسب ها

نظر شما

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.

نظرات بینندگان

تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
در شهر
انتخابات 1400
سامانه تردد کشتی
سامانه تردد کشتی
سامانه خدمات درمانی
سامانه تردد کشتی
پربازدیدترین اخبار
پربحث ترین اخبار