سه شنبه, ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - Tuesday, 19 March 2024
تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
۱۶ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۲:۴۰
فرماندار بوشهر: مهمترین نیاز امروز کشور همدلی و اتحاد است

بوشهر- ایرنا- فرماندار بوشهر گفت: هفته دفاع مقدس یادآور اتحاد، همدلی و انسجام مثال زدنی همه قشرها، گروه‌ها و جناح‌های سیاسی است که این روحیه مهمترین نیاز امروز کشور است.

به گزارش خبرگزاری خارگ آنلاین، عباس جمشیدی روز یکشنبه در نشست هماهنگی هفته دفاع مقدس شهرستان بوشهر افزود: دوران هشت سال دفاع مقدس مهمترین بخش تاریخ ملت ایران است که همه دنیا با تمام ابزار خود علیه جمهوری اسلامی ایستاد اما با همت و یکدلی این ملت حتی یک وجب از خاک کشور در تصرف دشمن باقی نماند.

وی بیان کرد: در دوران دفاع مقدس همه قشرها، گروه‌ها و جناح‌های سیاسی خالصانه پای کار بودند و تاریخ ثابت کرده‌است هرجا همه با هم متحد و یکدل در صحنه حاضر بوده‌ایم موجب حیرت و تعجب دشمن شده‌ایم.

فرماندار بوشهر تاکید کرد: امنیت و آرامش امروز را مدیون خون شهدا و فداکاری ایثارگران هستیم و مهمترین نیاز امروز کشور نیز داشتن همان روحیه همدلی و انسجام دوران دفاع مقدس است نه اینکه گرفتار مسائل حاشیه‌ای شده و از پرداختن به مشکلات مردم غافل شویم.

وی با اشاره به شیوع بیماری کرونا افزود: در این برهه زمانی که همه کشورهای پیشرفته دچار مسائل و مشکلاتی شدند کشور ما با وجود تحریم‌های ظالمانه و فشارهای مختلف اما با همت مسئولان و پشتیبانی و صبوری مردم بخوبی توانسته بحران را پشت سر بگذارد.

جشمیدی یادآور شد: امسال ۳۰۰ میلیون تومان برای احداث یادمان شهدای گمنام پارک شغاب شهرستان بوشهر اختصاص یافت و انتظار می‌رود تا دهه فجر احداث و مورد بهره‌برداری قرار گیرد.

وی با تاکید بر ضرورت تشکل هیات امنای یادمان شهدای گمنام تا هفته گرامیداشت دفاع مقدس ادامه داد: شهدای روستاهای بخش مرکزی که تمثال چاپ و پایه‌های آنها آماده شده‌است باید در هفته دفاع مقدس نهایی و نصب شوند.

فرماندار بوشهر گفت: نوکری و خدمت به مردم مهمترین خواسته شهیدان و ایثارگران از ما است که باید بخوبی به آن پرداخته شود.

کد خبر 10387

برچسب ها

نظر شما

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.

نظرات بینندگان

تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
در شهر
انتخابات 1400
سامانه تردد کشتی
سامانه تردد کشتی
سامانه خدمات درمانی
سامانه تردد کشتی
پربازدیدترین اخبار
پربحث ترین اخبار