سه شنبه, ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - Tuesday, 19 March 2024
تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
۲۱ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۳:۲۱
این اقدام ترس غربی ها از اسلام ناب محمدی را عیان می‌کند

خارگ : فرمانده سپاه ثارلله خارگ گفت: این عمل خیانتکارانه ترس آن‌ها از اسلام ناب محمدی و بازگشت انسان به وحی منطبق بر فطرت را عیان می‌کند.

به گزارش خبرگزاری خارگ آنلاین، سرهنگ حیاتی، با انتشار بیانیه‌ای هتک حرمت نشریه فرانسوی «شارلی ابدو» به ساحت مقدس رسول خدا (ص) را به شدت محکوم کرد.

متن بیانیه به شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

یرِیدُونَ لِیطْفِؤُا نُورَ الله بِأَفْواهِهِمْ وَاللهُ مُتِمُّ نُورِهِ وَلَوْ کرِهَ الْکافِرُونَ (سوره مبارکه صف آیه ۸)

توهین‌های رذیلانه و مکرر مجله موهن «شارلی ابدو» در فرانسه به ساحت مقدس پیامبر اکرم (ص) در واقع یک جریان خاص است که پرده از نیات اسلام ستیزان صهیونیستی و سردمداران آن بر می‌دارد، این عمل مشمئزکننده و خیانتکارانه در حالی صورت می‌گیرد که ناکارآمدی همه مکاتب پرزرق و برق غربی (لیبرالیسم) را به نمایش گذاشته و ترس آن‌ها از اسلام ناب محمدی و بازگشت انسان به وحی منطبق بر فطرت را عیان می‌کند.

این پرده دری و توهین به دین مبین اسلام و خاتم انبیاء، در حالی صورت می‌گیرد که این دین الهی، دین آزادی و معنویت انسان و قرآن، کتاب رحمت و حکمت و عدالت است و وظیفه همه آزادیخواهان جهان و همه ادیان ابراهیمی است که در کنار بیش از یک و نیم میلیارد مسلمان جهان با سیاست‌های پلید اسلام‌ستیزی با این شیوه‌های رقت بار که با بازیچه قرار دادن آزادی بیان توسط سفاکان روزگار صورت می‌گیرد مقابله کنند.

این حرکت تروریستی به تیتر یک رسانه‌های نظام سلطه تبدیل شد تا بار دیگر بر طبل اسلام هراسی بکوبند. بی شک اهانت به مقدسات اسلام در هر شکل از آن مذموم و نکوهیده است؛ و این توطئه شوم آمریکایی- صهیونیستی به مانند راهبرد‌های پیشین آنان راه به جایی نخواهد برد و صدای خروشان بیداری اسلامی به زودی طومار استعمارگران و نوکران دیکتاتور آنان را در هم خواهد پیچید و با شکل گیری تمدن نوین اسلامی شاهد نجات بشریت از سلطه مستکبران خواهیم بود.

کد خبر 10398

برچسب ها

نظر شما

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.

نظرات بینندگان

تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
در شهر
انتخابات 1400
سامانه تردد کشتی
سامانه تردد کشتی
سامانه خدمات درمانی
سامانه تردد کشتی
پربازدیدترین اخبار
پربحث ترین اخبار