سه شنبه, ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ - Tuesday, 23 April 2024
تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
۲۱ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۴:۰۴
احتمال وقوع تندباد، رعدوبرق و رگبار پراکنده در استان بوشهر

بوشهر - کارشناس اداره‌کل هواشناسی استان بوشهر از احتمال وقوع ناپایداری‌های موقت جوی به‌صورت وزش تندباد، رعدوبرق و رگبار پراکنده در ارتفاعات استان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری خارگ آنلاین و به نقل از خبرگزاری مهر :پیام مساعدی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: بررسی نقشه‌های هواشناسی نشان دهنده آرامش نسبی جو و دریا در اغلب ساعات از وقت امروز و روزهای آینده است.

وی خاطرنشان کرد: طی این مدت غبار محلی، گاهی وزش ملایم باد و در برخی نقاط نیز مه صبحگاهی از پدیده‌های غالب در سطح استان است.

کارشناس اداره‌کل هواشناسی استان بوشهر افزود: در ساعات عصرگاهی امروز، در ارتفاعات شرقی استان با رشد ابر، احتمال وقوع ناپایداری‌های موقت جوی به‌صورت وزش تندباد، رعدوبرق و رگبار پراکنده دور از انتظار نیست.

وی ادامه داد: طی ساعات آینده آسمان استان صاف تا کمی ابری همراه با غبار محلی و طی صبحگاه در برخی نقاط مه صبحگاهی و در ساعاتی از بعدازظهر تا اوایل شب در ارتفاعات شرقی استان افزایش ابر با احتمال وقوع ناپایداری موقت جوی پیش‌بینی می‌شود.

مساعدی بیان کرد: جهت وزش باد متغیر، غالباً جنوب شرقی تا جنوب غربی گاهی غربی با سرعت ۸ تا ۲۸ گاهی تا ۳۶ کیلومتر در ساعت و در ارتفاعات شرقی طی ساعاتی از بعدازظهر و شب گاهی ۴۸ کیلومتر در ساعت خواهد بود.

کارشناس اداره‌کل هواشناسی استان بوشهر افزود: طی این مدت ارتفاع موج بین ۳۰ تا ۹۰ سانتیمتر و در ساعاتی از بعدازظهر تا ۱۲۰ سانتیمتر پیش‌بینی می‌شود.

کد خبر 10400

برچسب ها

نظر شما

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.

نظرات بینندگان

تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
در شهر
انتخابات 1400
سامانه تردد کشتی
سامانه تردد کشتی
سامانه خدمات درمانی
سامانه تردد کشتی
پربازدیدترین اخبار
پربحث ترین اخبار