جمعه, ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ - Friday, 29 March 2024
تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
۳۱ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۰:۲۴
دفاع مقدس زمینه ساز فرهنگ مقدسّی شد که طریق اتّصال به ملکوت را هموار کرد

خارگ : فرمانده ناحیه ثارلله جزیره خارگ گفت: دفاع مقدس از طرفی زمینه ساز فرهنگ مقدسّی شد که طریق اتّصال به ملکوت را هموار کرد، یکی از ثمرات بزرگ دفاع مقدس، فرهنگ سازی است که بنیانهای ارزشمندی را در جامعه نهادینه ساخت و از سویی دیگر دفاع مقدس، اسلام را احیا کرد.

به گزارش خبرگزاری خارگ آنلاین، سرهنگ حیاتی فرمانده سپاه ثار الله جزیره خارگ با صدور پیامی هفته دفاع مقدس را تبریک گفت.

متن این پیام به شرح زیر است:


بسم الله الرحمن الرحیم

هفته دفاع مقدس یادآور ایثار و استقامت رادمردان و شیرزنانی است که در لبیک به فرمان امام (ره) در دفاع از کیان آب و خاک نظام مقدس جمهوری اسلامی جانفشانی نموده و حماسه های ماندگاری را بر برگ های زرین انقلاب اسلامی افزودند و براستی که چه زیبا آن پیر فرزانه فرمود: در دفاع مقدس ابهت دو ابر قدرت جهان به دست دلاورمردان ایران اسلامی در هم شکست.

جنگ ما نه برای خاک، بلکه برای دفاع از باورهای دینی بود از آن روی دفاع مقدس نام گرفت. نبرد اسلام و کفر تمامی ندارد لذا از شکلی به شکل دیگر تغییر چهره می دهد. امروز نیز مردم ایران اسلامی در یک نبرد تمام عیار اقتصادی و فرهنگی با استکبار جهانی، از عزت و شرف نظام مقدس جمهوری اسلامی حراست می کنند.

دفاع مقدس از طرفی زمینه ساز فرهنگ مقدسّی شد که طریق اتّصال به ملکوت را هموار کرد، یکی از ثمرات بزرگ دفاع مقدس، فرهنگ سازی است که بنیانهای ارزشمندی را در جامعه نهادینه ساخت و از سویی دیگر دفاع مقدس، اسلام را احیا کرد؛ اسلامی که در گذر زمان همواره مورد بی مهریهای ظلمت پیشگان واقع شده بود و به جای حق و حقیقت، کفر و ضلال حکمرانی می کرد؛ یکباره از مظلومیّت رهایی یافت و با حرکتی انقلابی، اسلام انقلابی و اصیل تبلوّری دوباره یافت.

رزمندگان اسلام طی هشت سال، تمام هستی خود را در راه دفاع از ارزش‌های اسلامی، عزت، شرف و موجودیت میهن عزیزمان در طبق اخلاص گذاشتند و در زیر سایه بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران امام عظیم‌الشأن (ره) حماسه‌ای ماندگار را خلق کردند که جهانیان را به تحیر و تحسین واداشت.

یادآوری خاطرات فداکاری ها و جانفشانی ها، شهادت ها و ایثارگری ها موجب حفظ و زنده نگهداشتن پویایی انقلاب و قدرت دفاعی دینی و نظامی ملت ایران است.

در زمان حاضر، نشر و ترویج ارزش های دفاع مقدس از مهمترین ضروریات جامعه در مقابله با جنگ نرم دشمن به شمار می رود و باید به گونه‌ای برنامه‌ریزی شود تا فرهنگ ایثار و شهادت بیش از گذشته در بین نسل امروز نهادینه شود.

اینجانب فرا رسیدن هفته دفاع مقدس که نمودار مجموعه ای از برجسته ترین افتخارات ملت ایران در دفاع از مرزهای میهن اسلامی و جانفشانی دلاورانه در پای پرچم برافراشته اسلام و قرآن است را به ساحت مقدس حضرت بقیةالله (عج)، رهبر معظم انقلاب اسلامی حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای (مد ظله العالی)، خانواده معظم شهدا، جانبازان، آزادگان، ایثارگران و ملت ایران تبریک عرض نموده و تعالی ملت همیشه سربلند ایران را از خداوند منان مسئلت دارم.

سیروس حیاتی فرمانده سپاه ثارالله خارگ

کد خبر 10418

برچسب ها

نظر شما

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.

نظرات بینندگان

تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
در شهر
انتخابات 1400
سامانه تردد کشتی
سامانه تردد کشتی
سامانه خدمات درمانی
سامانه تردد کشتی
پربازدیدترین اخبار
پربحث ترین اخبار