جمعه, ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ - Friday, 29 March 2024
تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
۳۱ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۱:۱۵
حماسه دفاع مقدس فریاد بیدارگری بود

خارگ : مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در جزیره خارگ گفت: حماسه دفاع مقدس، فریاد بیدارگری بود که وجدان های آگاه و بیدار را راسخ تر و دل های غبار گرفته و زنگار زده را متنبّه و جان های پژمرده را بیدار کرد تا به حراست از کیانشان برخیزند.

‌به گزارش خبرگزاری خارگ آنلاین، حجت الاسلام والمسلمین منصور نژاد با صدور پیامی هفته دفاع مقدس را تبریک گفت.

متن این پیام به شرح زیر است:

بسمه تعالی

هفته دفاع مقدس یادآور حادثه ه‏اى عظیم و به بار نشستن نتایجى عظیم‏تر در مسیر انقلاب ماست و هیچگاه از ذهن ملت محو نخواهد شد. (مقام معظم رهبری)

زیباترین فصل دفاع مقدس، خالقان این حماسه عظیم اند که با صلابت اراده و نور ایمان، رهنورد راه مقدّسی شدند که پاداش آن، جاودانگی و بقا بود.

یکی از مقاطع سرنوشت سازی که ملت رشید ایران هوشمندانه در آن حضور یافت و سهم مهمّی در رسالت تاریخی خود ایفا نمود، دوران «دفاع مقدس» بود. بی تردید این اراده خلل ناپذیر به عنوان یکی از افتخارات ماندگار تاریخ حماسه آفرینی های ملّت ایران به ثبت خواهد رسید.

تاریخ پرافتخار این سرزمین هرگز فراموش نخواهد کرد روزگاری را که مردان پرصلابت با تن پوشی از ایمان و عقیده با تاسی از حضرت ابا عبدالله الحسین (ع) در تحقق شعار «هیهات منّا الذله» کوشیدند و هرگز تسلیم ننگ و ذلّت و زبونی نشده و از کیان و حیثیت اعتقادی خود دفاع کردند.

حماسه آفرینان دفاع مقدس، کسانی بودند که فرهنگ «همه جا کربلا و هر روزی عاشوراست» را در هر روز از هشت سال دفاع مقدس جاری نمودند. آنان که معرفت عاشورایی یافته بودند، هر خطر را به جان می خریدند تا بتوانند از حریم ارزش ها و باورهای خویش دفاع کنند.

بی شک تداوم حیات شرافتمندانه همراه با آزادگی، در جهانی که همواره دستخوش دغدغه ها و اضطراب هاست، از خود گذشتگی صد چندان می طلبد، امتی که در طول بیش از چهل سال در برابر تند بادهای، تحریمها و تهدیدها و تحریف ها بسان کوهی استوار و به شکوه ایستاده، و از ارزش های اعتقادی و ملی خود پاسداری کردند.

حماسه دفاع مقدس، فریاد بیدارگری بود که وجدان های آگاه و بیدار را راسخ تر و دل های غبار گرفته و زنگار زده را متنبّه و جان های پژمرده را بیدار کرد تا به حراست از کیانشان برخیزند.

اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای گرانقدر، فرا رسيدن هفته دفاع مقدس كه نمودار مجموعه ای از برجسته ترین افتخارات ملت ایران در دفاع از مرزهای میهن اسلامی و جانفشانی دلاورانه در پای پرچم برافراشته اسلام و قرآن است را به ساحت مقدس حضرت بقية ا... الاعظم (عج)، مقام معظم رهبری و ملت شهيد پرور ايران اسلامي به خصوص مردم شريف جزیره خارگ تبريك عرض نموده و از حماسه آفرینی جانبازان، آزادگان، ایثارگران و صبر و استقامت بی مثال خانواده محترم آنان و به ویژه خانواده معظم شهدا تقدیر و تشکر می نمایم.

از خداوند متعال توفیق پاسداری از خون شهدا و رهروی راه آن عزیزان و عمل به توصیه امام (ره) که فرمودند "نگذارید پیشکسوتان جهاد و شهادت در پیچ وخم زندگی به ورطه فراموشی سپرده شوند" را برای همگان مسئلت دارم.

و من الله توفیق

حجت الاسلام منصور نژاد مسئول دفتر نماینده ولی فقیه در سپاه ثارلله جزیره خارگ

کد خبر 10419

برچسب ها

نظر شما

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.

نظرات بینندگان

تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
در شهر
انتخابات 1400
سامانه تردد کشتی
سامانه تردد کشتی
سامانه خدمات درمانی
سامانه تردد کشتی
پربازدیدترین اخبار
پربحث ترین اخبار