جمعه, ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ - Friday, 19 April 2024
تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
۳۱ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۴:۱۷
پیام تبریک ستاد عتبات عالیات جزیره خارگ بمناسبت هفته دفاع مقدس

خارگ : محمد دشتی زاده مدیر ستاد عتبات عالیات جزیره خارگ، همزمان با هفته دفاع مقدس، با صدور پیامی، این هفته را به مردم علی الخصوص مردم شهیدپور جزیره مقاوم خارگ تبریک گفت .

به گزارش خبرگزاری خارگ آنلاین : متن پیام مدیر ستاد عالیات جزیره خارگ بدین شرح است:
 

بسم الله الرحمن الرحیم

بی شک در این ۴۰ سال، همیشه ۳۱ شهریورماه بازتاب و یادآور رشادت ها، جانفشانی‌ها و همبستگی یک امت اعم از پیر و‌جوان، زن و مرد، ارتشی و سپاهی در مقابل تجاوز هم پیمانان استکبار و دفاع جانانه در برابر گستاخی‌های دشمن بعثی بوده است. قصه جنگ و شهادت طلبی جوانان این مرزوبوم در طول ۸ سال دفاع مقدس اقتدار و سربلندی این سرزمین را آنگونه به ارمغان آورد که بنیانگذار انقلاب در همان اولین روز پیش بینی این شکست خفت بار برای دشمن متجاوز و ارباب آن اعلام کرده بود.

اکنون بعد از ۴۰ سال در سایه رهنمود‌های مقام معظم رهبری و اتحاد و همدلی امت اسلامی بیش ازگذشته شاهد شکست نقشه‌های شوم استکبار جنایتکار و صهیونیسم در مقابل اراده ملت و دولت جمهوری اسلامی هستیم. اینجانب ضمن گرامیداشت این حماسه و جانفشانی‌های شهدای ۸سال جنگ تحمیلی، چهملین سالگرد دفاع مقدس را به مردم شهیدپور جزیره مقاوم خارگ تبریک گفته و امیدوارم در سایه عنایات امام عصر (عج) و رهبری نایب برحقش، در جهت اعتلای این سرزمین و دفاع از ارزش‌های انقلاب اسلامی با حفظ اتحاد و همدلی همچون خاری در چشم دشمنان این مرز و بوم باشیم.

کد خبر 10423

برچسب ها

نظر شما

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.

نظرات بینندگان

تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
در شهر
انتخابات 1400
سامانه تردد کشتی
سامانه تردد کشتی
سامانه خدمات درمانی
سامانه تردد کشتی
پربازدیدترین اخبار
پربحث ترین اخبار