جمعه, ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ - Friday, 19 April 2024
تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
۲۹ مهر ۱۳۹۹ - ۲۳:۴۳
نام نیروی انتظامی در تاریخ جمهوری اسلامی ایران یادآور شجاعت است

فرمانده سپاه ثارالله جزیره خارگ گفت: نام نیروی انتظامی در تاریخ پر افتخار جمهوری اسلامی ایران قرین و یاد آور شجاعت، ایمان و غیرت انسان‌های شریف است.

به گزارش خبرگزاری بسیج از خارگ، سرهنگ سیروس حیاتی فرمانده سپاه ثار الله جزیره خارگ طی پیامی هفته نیروی انتظامی را به همه سبزپوشان خدوم نیروی انتظامی تبریک و تهنیت گفت.

متن پیام به شرح ذیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

نام نیروی انتظامی در تاریخ پر افتخار جمهوری اسلامی ایران قرین و یاد آور شجاعت، ایمان و غیرت انسان‌های شریفی است که با توکل به لطف حضرت حق و استعانت از انفاس قدسی حضرت ولی عصر (عج) در حفظ و حراست از امنیت و آرامش کشور دلیرانه تا پای جان ایستاده اند.

هفته نیروی انتظامی نیز فرصت ارزشمندی برای قدردانی از تلاشگران مقتدر نیروی انتظامی است که خاضعانه در حراست و حفاظت از امنیت کشور و مردم و پاسداری از دستاورد‌های انقلاب اسلامی در کنار سایر نیرو‌های مسلح جمهوری اسلامی ایران، پیشگام می‌باشند.

اینجانب ضمن تبریک هفته نیروی انتظامی، از خدمات شجاعانه، حضور هوشمندانه و جانفشانی‌های فرماندهان و کارکنان خدوم و زحمتکش نیروی انتظامی در جزیره خارگ قدردانی می‌نمایم.

امیدوارم در سایه رهنمود‌های «فرماندهی معظم کل قوا» در پاسداری از خون شهیدان گرانقدر انقلاب اسلامی، پیشبرد اهداف عالیه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و برقراری نظم و امنیت در جامعه موفق و موید باشید.

سیروس حیاتی
فرمانده سپاه ثار الله جزیره خارگ
کد خبر 10446

برچسب ها

نظر شما

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.

نظرات بینندگان

تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
در شهر
انتخابات 1400
سامانه تردد کشتی
سامانه تردد کشتی
سامانه خدمات درمانی
سامانه تردد کشتی
پربازدیدترین اخبار
پربحث ترین اخبار