جمعه, ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ - Friday, 29 March 2024
تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
۲ آبان ۱۳۹۹ - ۱۶:۴۲
ذولفقار روي موج هاي خليج فارس

خارگ : آبهاي نيلگون خليج فارس هرگز خاطره تلخ غرق شدن تعدادي از دانشجويان مظلوم سوار براتوبوس دريايي در مسير گناوه كه قصدشان ديدن خانواده در زمان تعطيلات بود را فراموش نخواهد كرد.

به گزارش خبرگزاری خارگ آنلاین :به قلم طاهره برزگر زمان،هوا،بليط،تعطيلات،استرس،كشتي،لنديک کرافت كلماتي قصار در عين حال هركدام يك مثنوي پرتكرار در زندگي روزمره ساكنان خارگ است. 

 

پاي حرف قديمي تر ها كه بنشيني بيشتر به رفاه زمان حال اميدوار مي شوي! چرا كه وقتي از زبانشان مشكلات تردد دريايي با لنج و قايق موتوري و اتوبوس دريايي را مي شنويم ، نفسمان به شماره مي افتد و آبهاي نيلگون خليج فارس هرگز خاطره تلخ غرق شدن تعدادي از دانشجويان مظلوم سوار براتوبوس دريايي در مسير گناوه كه قصدشان ديدن خانواده در زمان تعطيلات بود را فراموش نخواهد كرد.

 

حال اما در ماههاي اخير دوكشتي آروس و سورو در خط بوشهر و دو كشتي بهاره و مهبد در خط گناوه تردد مي كردند.بهار ؛بهاره  تمام شد و اين كشتي از خط عبور و مرور گناوه به خارك و بلعكس خارج گرديد.اينبار اما  كشتي ذولفقار قلب آبهاي خليج فارس را مي شكافد ،كشتي كه حاصل دسترنج يكي از بوميان خارك بوده كه تمام رنج هاي ما را با دل و جان درك كرده است.مي توان خوشحال بود كه يكي از فرزندان جزيره خارگ گره ای از مشكلات همشهريانش را مي گشايد.

 

تجربه نشان داده است حمايت از بخش خصوصي در حل مشكلات مردم بسيار كارساز است.مسولان مي توانند با درايت و همكاري مداوم اين نيروي بالقوه را بالفعل كنند.

کد خبر 10453

برچسب ها

نظر شما

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.

نظرات بینندگان

تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
در شهر
انتخابات 1400
سامانه تردد کشتی
سامانه تردد کشتی
سامانه خدمات درمانی
سامانه تردد کشتی
پربازدیدترین اخبار
پربحث ترین اخبار