جمعه, ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ - Friday, 29 March 2024
تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
۷ آبان ۱۳۹۹ - ۱۴:۱۳
برگزاری یوالله ۱۳ آبان در بوشهر با رعایت دستوالعمل ستاد ملی کرونا+ پوستر

جمالی گفت: مراسم سراسری تجمع یوم الله 13 آبان و روز ملی مبارزه با استکبار جهانی، در رأس آن آمریکای جهان‌خوار و بزرگداشت هفتۀ وحدت با رعایت کامل دستورالعمل های بهداشتی و ضوابط  و مقررات ستاد ملی مقابله با کرونا، در سـراســر استان برگزار می شود.

به گزارش خبرگزاری خارگ آنلاین : حجت الاسلام یوسف جمالی در گفت و گو با سپاس، با اشاره به برنامه های هفته وحدت و مبارزه به استکبار جهانی، اظهار کرد: وحدت در جامعه اسلامی باید محور همه برنامه ها قرار گیرد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان بوشهر گفت: مراسم سراسری تجمع یوم الله ۱۳ آبان و روز ملی مبارزه با استکبار جهانی، در رأس آن آمریکای جهان‌خوار و بزرگداشت هفتۀ وحدت با رعایت کامل دستورالعمل های بهداشتی و ضوابط  و مقررات ستاد ملی مقابله با کرونا، در سـراســر استان برگزار می شود.

وی افزود: این مراسم  روز ۱۳ آبان ساعت ۹ صبح در کنار ساحل نیلگون خلیج فارس، میدان شهید رئیسعلی دلواری شهر بوشهر با سخنرانی ابرهیم رضایی، نماینده مردم دشتستان و عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس و با حضور همه اقشار و رعایت شیوه نامه های بهداشتی برگزار خواهد شد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان بوشهر ادامه داد: همچنین در محکومیت عادی سازی روابط برخی کشورهای عربی و حاشیه خلیج فارس و خیانت به آرمان قدس شریف، رنجیره انسانی در روز ۱۳ آبان ماه ساعت ۹ صبح همزمان با مراسم ۱۳ آبان کنار ساحل بوشهر برگزار می‌شود.

حجت الاسلام جمالی با اشاره به اجرای بیش از ۵۰ برنامه شاخص از ۷ تا ۱۳ آبان ماه در استان بوشهر گفت: زنگ استکبارستیزی، غبارروبی گلزار شهدا، نورافشانی و کاروان های سرود خیابانی، نشست اساتید و فرهیختگان اهل سنت مسابقه طراحی پوستر و نقاشی، کارگاه ها و ورکشاپ های مجازی از دیگر برنامه های این ایام است.

وی با بیان اینکه تاریخ استان بوشهر سراسر شجاعت و ولایتمداری و استکبارستیزی است، گفت: جلسه وبینار با موضوع استکبارستیزی ۱۲ آبان ماه ساعت ۲۱ در موزه فعلی شهید رئیسعلی دلواری برگزار می شود.

کد خبر 10808

برچسب ها

نظر شما

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.

نظرات بینندگان

تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
در شهر
انتخابات 1400
سامانه تردد کشتی
سامانه تردد کشتی
سامانه خدمات درمانی
سامانه تردد کشتی
پربازدیدترین اخبار
پربحث ترین اخبار