سه شنبه, ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ - Tuesday, 16 April 2024
تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
۸ آبان ۱۳۹۹ - ۱۰:۳۳
فوتی های کرونایی استان بوشهر به ۷۰۰ نفر رسید/ بستری ۲۶۸ بیمار
بوشهر- دبیر ستاد مبارزه با کرونا در استان بوشهر گفت: با جان باختن سه نفر دیگر از همشهریانمان آمار فوتی‌های استان به ۷۰۰ نفر رسید.

به گزارش خبرنگار مهر، سعید کشمیری ظهر چهارشنبه در جمع خبرنگاران در بوشهر اظهار داشت: در حال حاضر ۲۶۸ بیمار در بخش‌های کرونایی بیمارستان‌های استان بوشهر بستری هستند.

وی تصریح کرد: در ۲۴ ساعت گذشته ۵۳ بیمار در بخش‌های کرونایی بیمارستان‌های استان بوشهر بستری شده‌اند.

کشمیری با بیان اینکه در حال حاضر ۱۷۱ مورد مثبت قطعی در بیمارستان‌های استان بستری هستند گفت: خوشبختانه در ۲۴ ساعت گذشته ۴۱ مورد از بستری‌های بخش‌های کرونایی در استان بوشهر با حال خوب از بیمارستان مرخص شده‌اند که از این تعداد ۲۹ مورد مثبت قطعی بوده‌اند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر گفت: متأسفانه دو نفر از همشهریان عزیزمان در روز سه شنبه و یک نفر امروز فوت شده‌اند که تست کرونای آن‌ها امروز مثبت اعلام‌شده است.

کشمیری اضافه کرد: موارد فوت شده در رده سنی ۴۰ تا ۶۵ سال هستند که دارای بیماری‌های زمینه‌ای فشارخون بالا، دیابت و بیماری کلیوی (دیالیزی) بوده‌اند.

وی بابیان اینکه هم‌اکنون ۴۳ مورد در بخش‌های مراقبت‌های ویژه بستری هستند افزود: از این تعداد در حال حاضر ۱۸ مورد از آن‌ها با کمک دستگاه تنفس می‌کنند.

دبیر ستاد مقابله با کرونا در استان بوشهر خاطرنشان کرد: از ابتدای شیوع کرونا تاکنون ۱۵ هزار و ۹۱ مورد مثبت کرونا در استان بوشهر شناسایی‌شده است.

کد خبر 10811
منبع خبر : خبرگزاری مهر

نظر شما

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.

نظرات بینندگان

تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
در شهر
انتخابات 1400
سامانه تردد کشتی
سامانه تردد کشتی
سامانه خدمات درمانی
سامانه تردد کشتی
پربازدیدترین اخبار
پربحث ترین اخبار