پنجشنبه, ۹ فروردین ۱۴۰۳ - Thursday, 28 March 2024
تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
۸ آبان ۱۳۹۹ - ۱۰:۳۳
اظهارات سخیف رئیس‌جمهور فرانسه موجب ذلت و خواری آنها است
بوشهر- مدیرکل تبلیغات اسلامی بوشهر گفت: اظهارات سخیف رئیس‌جمهور پلید فرانسه موجب تقویت صفوف مسلمین و خواری و ذلت دشمنان است.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام عبدالرضا سروستانی صبح چهارشنبه در جمع فعالان فرهنگی با محکومیت اظهارات سخیف رئیس‌جمهور پلید فرانسه اظهار داشت: یکی از حوادث تلخی که در ماه میلاد نبی مکرم اسلام یعنی ربیع‌الاول اتفاق افتاده اهانت رئیس‌جمهور ملحد فرانسه به ساحت مقدس نبی اکرم (ص)، پیامبر رحمت و مهربانی است.

وی تصریح کرد: جای تأسف دارد که رئیس‌جمهور یک کشور گستاخانه نسبت به اعتقادات دینی بیش از یک میلیارد مسلمان برای چندمین بار اهانت بکند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی بوشهر افزود: این مواضع رئیس‌جمهور فرانسه لطمه بزرگی برای مردم این کشور است، زیرا آنها رئیس‌جمهوری را انتخاب کردند که برای آنها لعن و نفرین و نفرت از سوی مسلمانان در تاریخ برای کشور فرانسه به ثبت برساند.

سروستانی اضافه کرد: امت اسلامی در اقصی نقاط کره پهناور زمین گستاخی و هتاکی مکرون، رئیس‌جمهور فرانسه را قطعاً به‌شدت محکوم خواهند کرد.

وی ادامه داد: در آستانه هفته وحدت مسلمانان بااقتدار در تحقق آیه شریفه «واعتصموا بحبل الله جمیعاً ولا تفرقو» یکپارچه اعلام نفرت و ننگ خود را به این رئیس‌جمهور پلید و همفکرانش اعلام می‌کنند و موجب تقویت صفوف مسلمین و ذلت و خواری دشمنان خواهند شد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی بوشهر خاطرنشان کرد: انتظاری که امت اسلامی دارند این است که دستگاه‌های دیپلماسی و حاکمیتی کشورهای جهان اسلام بااقتدار مواضع نفرت خود را از این شخص فاسد اعلام کنند و اعتراض خود را از طریق مجامع بین‌المللی پی گیری کنند تا دیگر کسی جرأت جسارت به ساحت مقدس نبی مکرم اسلام (ص) را نداشته باشد.

کد خبر 10814
منبع خبر : خبرگزاری مهر

نظر شما

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.

نظرات بینندگان

تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
در شهر
انتخابات 1400
سامانه تردد کشتی
سامانه تردد کشتی
سامانه خدمات درمانی
سامانه تردد کشتی
پربازدیدترین اخبار
پربحث ترین اخبار