پنجشنبه, ۹ فروردین ۱۴۰۳ - Thursday, 28 March 2024
تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
۸ آبان ۱۳۹۹ - ۱۰:۳۳
سفره‌ها خالی‌تر شده است/ شرمنده مردم هستیم
بوشهر - عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه بابت فشار اقتصادی به مردم شرمنده هستیم، گفت: دولت باید تلاش بیشتری برای بهبود معیشت مردم داشته باشد.

ابراهیم رضایی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: در راستای شناسایی مسائل و مشکلات مردم شهرستان دشتستان به بخش‌های شهرستان سفر کرده و در بازدید از شهرها و روستاها و نشست با مردم و مسئولان محلی مشکلات را از نزدیک بررسی می‌کنیم.

وی افزود: با توجه به مشکلاتی که در سطح کشور و استان بوشهر وجود داشت، طی یک ماه گذشته هشت سوال را از وزرا مطرح و یا پیگیری و حمایت کردیم و برای رفع مشکلات و برخی نواقص چند مورد تذکر به رئیس جمهور و تعدادی از وزرا دادیم.

نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: طی ماه‌های اخیر شاهد افزایش فشارها به مردم هستیم و این مشکلات و فشارها روز به روز در حال افزایش است.

وی با بیان اینکه در مورد کاهش ارزش پول ملی به رئیس جمهور تذکر دادیم خاطرنشان کرد: کاهش ارزش پول ملی فشار زیادی به مردم وارد کرده و سفره مردم را خالی کرده است و رفاه مردم کاهش یافته است.

رضایی با بیان اینکه بابت افزایش بی‌رویه و روزانه قیمت‌ها شرمنده مردم هستیم، تصریح کرد: باید برای این وضعیت فکری شود و امیدواریم با چاره اندیشی در این زمینه شاهد بهبود اوضاع باشیم.

کد خبر 10816
منبع خبر : خبرگزاری مهر

نظر شما

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.

نظرات بینندگان

تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
در شهر
انتخابات 1400
سامانه تردد کشتی
سامانه تردد کشتی
سامانه خدمات درمانی
سامانه تردد کشتی
پربازدیدترین اخبار
پربحث ترین اخبار