چهارشنبه, ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ - Wednesday, 24 April 2024
تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
۸ آبان ۱۳۹۹ - ۱۰:۳۳
برگزاری ۵۰ برنامه شاخص هفته وحدت و روز مبارزه با استکبار در بوشهر
بوشهر - رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان بوشهر گفت: به مناسبت ۱۳ آبان‌ماه روز ملی مبارزه با استکبار و هفته وحدت، بیش از ۵۰ برنامه شاخص در استان بوشهر برگزار می‌شود.

یوسف جمالی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: برنامه‌ریزی لازم به منظور برگزاری ویژه برنامه‌های هفته وحدت و ۱۳ آبان‌ماه روز ملی مبارزه با استکبار در استان بوشهر صورت گرفته است.

وی از برگزاری بیش از ۵۰ برنامه شاخص به مناسبت ۱۳ آبان‌ماه روز ملی مبارزه با استکبار و هفته وحدت در استان بوشهر خبر داد و اضافه کرد: این برنامه‌ها از هفتم تا سیزدهم آبان‌ماه برگزار می‌شود که محور همه برنامه‌های این ایام تقویت وحدت و همدلی خواهد بود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان بوشهر افزود: به صدا درآمدن زنگ استکبارستیزی، طراحی پوستر و نقاشی، کارگاه‌های مجازی، نشست با اساتید اهل سنت، غبارروبی گلزار شهدا و نورافشانی از جمله این برنامه‌ها است.

وی از برگزاری برنامه‌ها با رعایت همه دستورالعمل‌های بهداشتی و مقررات ستاد ملی کرونا خبر داد و افزود: در محکومیت خیانت برخی کشورهای عربی حاشیه خلیج فارس، صبح با روز ۱۳ آبان‌ماه زنجیره انسانی در کنار ساحل بوشهر برگزار می‌شود.

جمالی تصریح کرد: مراسم روز ۱۳ آبان در شهر بوشهر از ساعت ۹ آغاز می‌شود که سخنران این مراسم ابراهیم رضایی عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی است.

کد خبر 10817
منبع خبر : خبرگزاری مهر

نظر شما

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.

نظرات بینندگان

تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
در شهر
انتخابات 1400
سامانه تردد کشتی
سامانه تردد کشتی
سامانه خدمات درمانی
سامانه تردد کشتی
پربازدیدترین اخبار
پربحث ترین اخبار