جمعه, ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ - Friday, 19 April 2024
تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
۸ آبان ۱۳۹۹ - ۱۰:۳۳
هرگونه تجمع و مراسم در روز ۱۳ آبان ممنوع است
ایسنا/بوشهر معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر گفت: هرگونه تجمع و مراسم در فضای حقیقی در روز ۱۳ آبان در استان بوشهر ممنوع است و برگزاری این آیین در فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی باید مورد توجه قرار بگیرد.

مجید خورشیدی روز گذشته در جلسه ستاد مدیریت کرونا استان بوشهر با تاکید بر ممنوع بودن تشکیل جلسات غیر ضروری ادارات و دستگاه‌های اجرایی افزود: مراسم تشییع اموات باید با تعداد محدودی برگزار شود و در آرامستان‌ها مشایعت کنندگان باید کمتر از ۲۰ نفر باشند.

وی افزود: نظارت بر ممنوع بودن نصب چادر در سواحل و تفریحگاه‌های استان بوشهر شبانه‌روزی است و با افراد خاطی برخورد می‌شود.

خورشیدی استفاده از ماسک را مهم‌ترین موارد از رعایت پروتکل بهداشتی دانست و بیان کرد: هر چند این مهم در استان بوشهر نسبت به گذشته بهبود یافته ولی تا رسیدن به نقطه مطلوب و رعایت ۱۰۰ درصدی فاصله داریم که باید این مهم مورد توجه همه مردم قرار بگیرد.

معاون استاندار بوشهر بر نقش فعالان شبکه‌های اجتماعی و فضاهای مجازی در فرهنگ سازی استفاده از ماسک و خطرات ابتلا به کرونا تاکید کرد.

وی خاطرنشان کرد: از مسئولان گروه‌های فضاهای مجازی، اعم از پیام‌رسان‌های واتساپ، اپلیکیشن و سایر پیام‌رسان‌های داخلی درخواست می‌شود؛ در چندین مورد روزانه تبلیغ لازم برای استفاده از ماسک و رعایت پروتکل‌ها به مخاطبان صورت گیرد.

انتهای پیام 

کد خبر 10821
منبع خبر : خبرگزاری ایسنا

نظر شما

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.

نظرات بینندگان

تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
در شهر
انتخابات 1400
سامانه تردد کشتی
سامانه تردد کشتی
سامانه خدمات درمانی
سامانه تردد کشتی
پربازدیدترین اخبار
پربحث ترین اخبار