شنبه, ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ - Saturday, 20 April 2024
تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
۸ آبان ۱۳۹۹ - ۱۸:۲۹
پیام تبریک رئیس سازمان تامین اجتماعی شعبه خارک به مناسبت آغاز هفته وحدت

خارگ : ابوالحسن سهرابی " رئیس سازمان تامین اجتماعی شعبه خارک، طی پیامی فرارسیدن آغاز هفته وحدت و فرارسیدن میلاد با سعادت حضرت محمد (ص)  را تبریک گفت.

به گزارش خبرگزاری خارگ آنلاین و به گزارش روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی شعبه خارگ " ابوالحسن سهرابی " رئیس سازمان تامین اجتماعی شعبه خارک، " با صدور پیامی آغاز هفته وحدت را تبریک گفت.

در متن این پیام آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

«إِنَّمَا الْمُؤْمِنُونَ إِخْوَةٌ فَأَصْلِحُوا بَيْنَ أَخَوَيْكُمْ وَاتَّقُوا اللَّـهَ لَعَلَّكُمْ تُرْحَمُونَ«
به حقیقت مؤمنان همه برادر یکدیگرند پس همیشه بین برادران ایمانی خود صلح دهید و خداترس و پرهیزکار باشید، باشد که مورد لطف و رحمت الهی گردید. «سوره حجرات، آيه 10»

 ماه ربیع الاول یادآور میلاد آخرین رسول خدا و پیامبر صلح و دوستی است که به حقیقت فصلی برای عمل به سیره آن مقام آسمانی و فرصتی وحدت بخش، برای تقویت اتحاد و یکپارچگی صفوف مسلمانان و معرفی چهره واقعی دین اسلام به عنوان دینی مبتنی بر رحمت، مهربانی، تعقل و منطق است .

مسلمانان در سایه دین اسلام و بنا به آیه (انما المومنون إِخوة) همواره و همیشه در همه شرایط برادر یکدیگر هستند و دین اسلام هیچگاه اجازه تفرقه و اختلاف را به مسلمانان نمی دهد.

بی تردید تکیه بر وحدت و همدلی رمز ماندگار حرکت در مسیر تعالی، ترقی، پیشرفت و شکوفایی و قوی ترین عامل توانمندی و اقتدار امت اسلام در مقابل توطئه های دشمنان و استعمارگران است.

امید است همه ما زیر پرچم یگانگی وحدتی که خاتم النبیین برای همیشه تاریخ بر افراشته، در قالب یک امت واحده حرکت کرده و ایران اسلامی را به نمادی از وحدت تبدیل کنیم.

اینجانب فرا رسیدن 17ربیع الاول خجسته زاد روز رسول مهربانی و عزت ، مبشر آگاهی و حکمت ، پرچمدار عدالت و برابری حضرت ختمی مرتبت محمد مصطفی (ص) و آغازهفته وحدت را به تمامی مسلمانان به ویژه مردم مومن و همیشه در صحنه جزیره خارگ تبریک و تهنیت عرض نموده و برای امت اسلام سربلندی و تعالی مسئلت می نمایم.

ابوالحسن سهرابی

رئیس سازمان تامین اجتماعی شعبه خارک

کد خبر 10912

برچسب ها

نظر شما

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.

نظرات بینندگان

تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
در شهر
انتخابات 1400
سامانه تردد کشتی
سامانه تردد کشتی
سامانه خدمات درمانی
سامانه تردد کشتی
پربازدیدترین اخبار
پربحث ترین اخبار