جمعه, ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ - Friday, 19 April 2024
تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
۱۰ آبان ۱۳۹۹ - ۲۳:۰۰
برنامه‌های ۱۳ آبان ویژه کودکان در بوشهر مجازی برگزار می‌شود
بوشهر - مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان بوشهر گفت: برنامه‌های ۱۳ آبان ویژه کودکان در بوشهر به صورت مجازی برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار مهر، سمیه رسولی صبح شنبه در دیدار با رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان بوشهر اظهار داشت: در راستای برگزاری برنامه‌های سیزدهم آبان‌ماه از ظرفت فضای مجازی استفاده می‌شود.

وی با اشاره به اهمیت برگزاری برنامه‌های باکیفیت به مناسبت روز ملی مبارزه با استکبار، بیان کرد: ۱۳ آبان یک روز مهم و سرنوشت ساز در فرهنگ انقلابی است که باید به روش‌های جذاب و هنری به کودکان و نوجوانان منتقل و تبیین شود.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان بوشهر ادامه داد: کانون پرورش فکری کودکان با هدف پاسداشت ارزش‌های انقلابی و توجه دادن کودکان و نوجوانان به وقایع انقلاب و همچنین شیوع ویروس کرونا، تمام برنامه‌ها در فضای مجازی برگزار می‌شود.

وی اظهار داشت: برگزاری کارگاه‌های ادبی با موضوع اگر آن روز بودم، معرفی کتاب‌های نیمکت‌های پاییزی و فرهنگنامه انقلاب فارسی، نمایشگاه نقاشی با موضوع وقایع ۱۳ آبان و معرفی وقایع ۱۳ آبان به شیوه قصه گویی از جمله برنامه‌ای این کانون است.

رسولی افزود: تهیه کلیپ و معرفی شخصیت شهدای نوجوان، وبینار بحث آزاد با موضوع نوجوان، نشاط و اندیشه‌های نو از دیگر برنامه‌های پیش بینی شده برای گرامیداشت این روز است که در طول هفته برگزار می‌شود.

کد خبر 10963
منبع خبر : خبرگزاری مهر

نظر شما

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.

نظرات بینندگان

تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
در شهر
انتخابات 1400
سامانه تردد کشتی
سامانه تردد کشتی
سامانه خدمات درمانی
سامانه تردد کشتی
پربازدیدترین اخبار
پربحث ترین اخبار