پنجشنبه, ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ - Thursday, 18 April 2024
تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
۱۹ آبان ۱۳۹۹ - ۲۲:۰۰
توجه به معیشت مردم از اولویت‌های نمایندگان مجلس است
بوشهر - عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی بیان کرد: توجه به معیشت مردم از اولویت‌های مهم نمایندگان مجلس است.

به گزارش خبرنگار مهر، ابراهیم رضایی عصر دوشنبه در نشست با نماینده ولی فقیه در استان بوشهر، اتحاد و همدلی را شرط اساسی برای توسعه و پیشرفت دانست و اظهار داشت: هدف همه نمایندگان استان بوشهر در مجلس شورای اسلامی تلاش برای رفع مشکلات مردم و ایجاد بستر مناسب برای توسعه استان است.

نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر لزوم توجه به معیشت مردم و تأمین کالاهای اساسی خاطرنشان کرد: مجلس شورای اسلامی رفع مشکلات مردم و بهبود وضعیت معیشت آنها را در اولویت دارد.

نماینده مردم دشتی و تنگستان در مجلس نیز در این نشست اظهار داشت: مجلس شورای اسلامی با استفاده از همه ظرفیت‌ها برای ارائه بیشترین خدمات به مردم در تلاش است.

غلامحسین کرمی گفت: دولت باید با هدف حل مشکلات اقتصادی لوایحی را برای تصویب به مجلس ارائه کند و در چند ماه باقی‌مانده از این دوره نیز کار خود را تا روز پایانی با قوت ادامه دهند.

عبدالکریم جمیری نماینده مردم بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی نیز در این نشست گفت: نظارت نمایندگان باید به‌گونه‌ای باشد که دولت را در مسیر انجام وظایفش کمک‌رسان باشد و هدف ما تسهیل کار دولت برای رسیدن به هدف‌هایش در خدمت به مردم است.

حجت‌الاسلام موسی احمدی نماینده مردم دیر، کنگان، عسلویه و جم در مجلس هم گفت: تأمین اعتبار ملی برای اجرای طرح‌های استانی از مهمترین وظایف مدیران استانی است که باید آن را با جدیت پیگیری و تأمین کنند.

کد خبر 11099
منبع خبر : خبرگزاری مهر

نظر شما

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.

نظرات بینندگان

تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
در شهر
انتخابات 1400
سامانه تردد کشتی
سامانه تردد کشتی
سامانه خدمات درمانی
سامانه تردد کشتی
پربازدیدترین اخبار
پربحث ترین اخبار