جمعه, ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ - Friday, 29 March 2024
تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
۱۹ آبان ۱۳۹۹ - ۲۲:۰۰
۲۲۶ بیمار در بخش‌های کرونایی استان بوشهر بستری هستند/ ۲ فوتی جدید
بوشهر - رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر گفت: در حال حاضر ۲۲۶ بیمار در بخش‌های کرونایی استان بوشهر بستری هستند.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از علوم پزشکی بوشهر، سعید کشمیری اظهار داشت: در ۲۴ ساعت گذشته ۵۳ بیمار در بخش‌های کرونایی بیمارستان‌های استان بوشهر بستری شده‌اند.

وی گفت: خوشبختانه در ۲۴ ساعت گذشته ۲۶ مورد از بستری‌های بخش‌های کرونایی در استان بوشهر با حال خوب از بیمارستان مرخص شده‌اند که از این تعداد ۱۴ مورد مثبت قطعی بوده‌اند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر اضافه کرد: متأسفانه دو نفر از هم استانی‌هایمان روز گذشته فوت شده‌اند که تست کرونای آنها امروز مثبت اعلام‌شده است.

کشمیری اضافه کرد: موارد فوت شده آقا و خانم ۶۰ و ۶۲ ساله هستند که دارای بیماری زمینه‌ای فشارخون بالا و بیماری قلبی و عروقی بوده‌اند.

دبیر ستاد مقابله با کرونا در استان بوشهر بابیان اینکه هم‌اکنون ۳۹ مورد در بخش‌های مراقبت‌های ویژه بستری هستند افزود: از این تعداد در حال حاضر ۱۶ مورد از آن‌ها با کمک دستگاه تنفس می‌کنند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر افزود: کل موارد مثبت از ابتدای شیوع ویروس کرونا در استان بوشهر تاکنون ۱۵ هزار و ۹۱۵ نفر بوده است.

دبیر ستاد مقابله با کرونا در استان بوشهر خاطرنشان کرد: با ثبت موارد فوتی جدید، متأسفانه مجموع جان‌باختگان کرونا در استان بوشهر تا ۱۹ آبان ماه به عدد ۷۴۱ مورد رسیده است.

کد خبر 11102
منبع خبر : خبرگزاری مهر

نظر شما

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.

نظرات بینندگان

تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
در شهر
انتخابات 1400
سامانه تردد کشتی
سامانه تردد کشتی
سامانه خدمات درمانی
سامانه تردد کشتی
پربازدیدترین اخبار
پربحث ترین اخبار