جمعه, ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ - Friday, 29 March 2024
تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
۱۹ آبان ۱۳۹۹ - ۲۲:۰۰
برخورد قضائی با مراکز عرضه قلیان در شهرستان دشتستان انجام شود
بوشهر - فرماندار شهرستان دشتستان گفت: برخورد قضائی با مراکز عرضه قلیان در شهرستان دشتستان انجام شود.

به گزارش خبرنگار مهر، فتح‌الله نوروزی عصر دوشنبه در نشست ستاد مقابله با کرونا شهرستان دشتستان از شناسایی سه هزار و ۳۲۷ فرد مبتلا به کرونا در این شهرستان خبر داد و اضافه کرد: ۲۲۳ مورد فوتی ناشی از کرونا در دشتستان ثبت شده است.

وی با تاکید بر لزوم جمع‌آوری مراکز عرضه قلیان در سطح شهر برازجان بیان کرد: عادی سازی و ساده انگاری در خصوص بیماری کرونا باعث شیوع بیشتر این بیماری در جامعه می‌شود.

فرماندار دشتستان افزود: شبکه بهداشت و درمان با کمک و استفاده از ظرفیت رسانه‌ها و فضای‌های مجازی اطلاع رسانی به صورت مستمر و مداوم باید انجام دهد تا شاهد پیک بستری بیمار در تک بیمارستان شهرستان نباشیم.

نوروزی تصریح کرد: در ادارت و نهادهای دولتی و غیردولتی باید پروتکل‌های بهداشتی (فاصله گذاری اجتماعی، استفاده از ماسک و بهداشت فردی) برای پرسنل و مراجعین به صورت کامل رعایت شود و کارکنان اداراتی که به بیماری کرونا مبتلا می‌شنوند با آنها تا بهبودی کامل همکاری شود.

وی همچنین تاکید کرد: قرارگاه یا همان گشت‌های مشترک با جدیت انجام شود و ادارات مکلف به تأمین نیرو و خودرو طبق برنامه زمانبندی شده توسط ستاد کرونای شهرستان هستند.

نوروزی تاکید کرد: با توجه به مصوبات ستاد کرونای استان و وضعیت قرمز شهرستان، از تاریخ ۲۰ آبان تا ۲۰ آذر ماه گروه‌های ۲،۳ و ۴ تا ساعت ۱۸ عصر اجازه فعالیت دارند.

وی با تاکید بر راه‌اندازی پایگاه اطلاع رسانی پیام آوران سلامت با همکاری گروه‌های بسیجی، فعالین اجتماعی در سطح شهر خاطرنشان کرد: در شهرها، شهرداران روشنایی پارک‌ها و شهربازی را خاموش و اقدامات عملی را انجام دهند.

فرماندار دشتستان با بیان اینکه تالارهای پذیرایی تا ۲۳ آذر ماه تعطیل و بعد از ۲۳ آذر با یک سوم فضای فیزیکی خود می‌توانند به مردم خدمات ارائه دهند افزود: با گشت‌های مشترک نظارت مستقیم بر نحوه کار رستوران‌ها داشته باشند و عرضه مواد غذایی به صورت بیرون بر باشد.

وی با بیان اینکه اماکن ورزشی و باشگاه‌های بدنسازی که تهویه مناسبی ندارند باید تعطیل شوند ادامه داد: تا پایان هفته آینده تمامی مدارس دولتی و غیرانتفاعی و همچنین آموزشگاه‌ها تعطیل هستند.

نوروزی بیان کرد: در پمپ بنزین‌ها، اداره پست، دفاتر پیشخوان، بانک‌ها و داروخانه‌ها نظارت‌ها بر رعایت پروتکل‌های بهداشتی (فاصله گذاری اجتماعی، استفاده از ماسک و بهداشت فردی) برای کارکنان و مراجعین باید بیشتر شود.

کد خبر 11103
منبع خبر : خبرگزاری مهر

نظر شما

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.

نظرات بینندگان

تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
در شهر
انتخابات 1400
سامانه تردد کشتی
سامانه تردد کشتی
سامانه خدمات درمانی
سامانه تردد کشتی
پربازدیدترین اخبار
پربحث ترین اخبار