شنبه, ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ - Saturday, 20 April 2024
تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
۱۹ آبان ۱۳۹۹ - ۲۲:۰۰
کودکان کار در کنگان ساماندهی شوند/ لزوم نظارت بر نانوایی‌ها
بوشهر - فرماندار کنگان با اشاره به فعالیت‌های کودکان کار گفت: این کودکان با فعالیت‌های خود سلامت مردم را تهدید می‌کنند.

به گزارش خبرنگار مهر، سیدعلی پاک‌نژاد عصر دوشنبه در نشست شورای سلامت شهرستان کنگان با اشاره به محدودیت‌های کرونایی هفته گذشته اظهار داشت: خوشبختانه محدودیت‌های کرونایی در کم کردن تجمعات در سواحل کمک زیادی کرد.

فرماندار شهرستان کنگان افزود: قصد ما در اعمال این محدودیت‌ها فشار بر مردم نیست اما با توجه به اینکه ویروس کرونا با سلامت مردم در ارتباط است لذا ما تحت هیچ شرایطی اجازه نخواهیم داد که سلامت مردم در خطر قرار گیرد.

وی با تاکید بر استفاده از ماسک، عنوان کرد: با افرادی که از ماسک استفاده نکند برخورد می‌شود و تمامی کارگران ایرانی و غیر ایرانی باید از ماسک استفاده کنند.

فرماندار کنگان با اشاره به فعالیت‌های کودکان کار گفت: این کودکان با فعالیت‌های خود سلامت مردم را تهدید می‌کنند که باید جلوی این کار گرفته شود و نیروهای انتظامی به همراه سد معبر شهرداری‌ها ورود کنند.

نماینده عالی دولت در شهرستان کنگان افزود: فعالیت ضایعاتی‌ها در شهرها برای مردم مشکلاتی از قبیل بوی بد زباله‌ها و مشکلات سلامتی ایجاد کرده است که باید جمع آوری شوند که خوشبختانه این امر در شهر کنگان، بنک و سیراف دنبال می‌شود.

وی بیان کرد: شبکه بهداشت و درمان شهرستان و اداره صمت بر فعالیت نانوایی‌ها نظارت جدی داشته باشند و به نانوایی‌هایی که پروتکل‌های بهداشتی را رعایت نمی‌کنند تذکر دهند اما در صورت ادامه دار شدن این امر با آن‌ها برخورد و پلمب کنند.

کد خبر 11104
منبع خبر : خبرگزاری مهر

نظر شما

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.

نظرات بینندگان

تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
در شهر
انتخابات 1400
سامانه تردد کشتی
سامانه تردد کشتی
سامانه خدمات درمانی
سامانه تردد کشتی
پربازدیدترین اخبار
پربحث ترین اخبار