پنجشنبه, ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ - Thursday, 25 April 2024
تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
۱۹ آبان ۱۳۹۹ - ۲۲:۰۰
۱۵ مدرسه غیر استاندارد در شهرستان تنگستان وجود دارد
بوشهر - فرماندار تنگستان گفت: هم اکنون ۱۵ مدرسه غیر استاندارد در این شهرستان وجود دارد.

به گزارش خبرنگار مهر، عبدالحسن رفیعی‌پور عصر دوشنبه در نشست هماهنگی با انجمن خیرین مدرسه ساز تنگستان اظهار داشت: تنگستان مهد علما و فرهیختگان بزرگی است و باید مفتخر باشیم به این قدمت تاریخی تنگستان و تلاش کنیم با توسعه زیرساخت‌های آموزشی، انسان‌های تأثیر گذار و فرهیخته ای را تحویل جامعه بدهیم.

وی اضافه کرد: برای بهبود و ارتقا سرانه‌های آموزشی در شهرستان و همکاری بیشتر خیرین در راستای رفع کمبودهای فضای آموزشی نیاز به فرهنگ سازی بیشتر برای حضور خیرین در این حوزه داریم.

فرماندار تنگستان با تقدیر از مدیر کل نوسازی مدارس استان بیان داشت: با اقدامات و تلاش‌های ارزشمند و تأثیر گذار مدیر کل نوسازی مدارس و مجمع خیرین مدرسه ساز استان و احداث مدارس متعدد در چند سال اخیر رتبه شهرستان در مدارس تخریبی از شهرستان اول به شهرستان چهارم استان تغییر یافته است.

وی تصریح کرد: هم اکنون نیز بالغ بر ۱۵ پروژه آموزشی و ورزشی توسط نوسازی مدارس و خیرین در سطح شهرستان در حال احداث است که با تکمیل آنها وضعیت فضاهای آموزشی شهرستان بهبود خواهد یافت.

رفیعی پور با اعلام اینکه تعداد ۱۵ مدرسه غیر استاندارد نیز در شهرستان وجود دارد افزود: لازم است پیگیری‌های مؤثر در راستای رفع مشکلات و نیز شناسایی خیرین مدرسه ساز جهت احداث فضاهای آموزشی انجام گیرد و گام مؤثری برداشته شود چرا که آموزش و پرورش هدایت گر و پرچمدار تعلیم و تربیت هستند.

کد خبر 11106
منبع خبر : خبرگزاری مهر

نظر شما

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.

نظرات بینندگان

تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
در شهر
انتخابات 1400
سامانه تردد کشتی
سامانه تردد کشتی
سامانه خدمات درمانی
سامانه تردد کشتی
پربازدیدترین اخبار
پربحث ترین اخبار