سه شنبه, ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ - Tuesday, 16 April 2024
تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
۱۹ آبان ۱۳۹۹ - ۲۲:۰۰
۱۴۵ بوستان و زمین چمن مصنوعی در روستاهای دشتی و تنگستان احداث شد
بوشهر - مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان بوشهر گفت: ۱۴۵ چمن مصنوعی و بوستان در روستاهای دشتی و تنگستان احداث شده است.

به گزارش خبرنگار مهر، حمید حیدری بریدی ظهر دوشنبه در نشست با نماینده دشتی و تنگستان در مجلس اظهار داشت: در راستای توسعه زیرساخت‌های روستایی در استان بوشهر تلاش‌های گسترده‌ای صورت گرفته است.

وی از احداث ۵۰ زمین چمن مصنوعی مینی‌فوتبال در شهرستان‌های دشتی و تنگستان خبر داد و اضافه کرد: ۱۲ زمین چمن در روستاهای دشتی و ۳۸ زمین چمن در روستاهای تنگستان اجرا شده است.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان بوشهر بیان کرد: این زمین‌های چمن در مجموع با مساحت ۶۵ هزار مترمربع و با اعتبار ۱۰۰ میلیارد ریال اجرایی شده‌اند.

وی همچنین از احداث ۹۵ بوستان در شهرستان‌های دشتی و تنگستان خبر داد و افزود: این بوستان‌ها در ۵۱ روستای شهرستان تنگستان و ۴۴ روستای شهرستان دشتی اجرایی شده است.

حیدری بریدی اعتبار اجرای بوستان‌ها در روستاهای دشتی و تنگستان را ۱۱۷ میلیارد ریال اعلام کرد و افزود: در مجموع ۱۶۷ هزار هزار مترمربع بوستان در این روستاها ساخته شده است.

وی از اجرای ۲۷۶ پروژه آسفالت معابر از محل قیر رایگان در روستاهای دشتی و تنگستان خبر داد و بیان کرد: این طرح‌ها به طول ۱۶۰ کیلومتر با اعتبار ۲۹۰ میلیارد ریال اجرا شده است.

کد خبر 11107
منبع خبر : خبرگزاری مهر

نظر شما

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.

نظرات بینندگان

تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
در شهر
انتخابات 1400
سامانه تردد کشتی
سامانه تردد کشتی
سامانه خدمات درمانی
سامانه تردد کشتی
پربازدیدترین اخبار
پربحث ترین اخبار