جمعه, ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ - Friday, 19 April 2024
تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
۱۹ آبان ۱۳۹۹ - ۲۲:۰۰
درآمدهای نفت و گاز بوشهر در برنامه ششم توسعه کاهش یافت
بوشهر - رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان بوشهر گفت: بخشی از درآمدهای نفت و گاز استان بوشهر در برنامه ششم توسعه کاهش‌یافته است.

به گزارش خبرنگار مهر، علی درویشی صبح دوشنبه در نشست با مجمع نمایندگان استان بوشهر در مجلس شورای اسلامی با اشاره به تلاش باری جذب اعتبارات ملی اظهار داشت: در ساختار کلان بودجه کشور باید توازن برقرار شود.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان بوشهر خاطرنشان کرد: مسئولان به‌گونه‌ای برنامه‌ریزی کنند تا مزیت‌های استان بوشهر در بلندمدت تحت‌الشعاع قرار نگیرد.

وی به نقش مهم و تأثیرگذار استان بوشهر در اقتصاد ملی اشاره کرد و ادامه داد: بخشی از درآمدهای نفت و گاز استان بوشهر در برنامه ششم توسعه کاهش‌یافته است.

درویشی تصریح کرد: با توجه نقشی که استان بوشهر در اقتصاد ملی ایفا می‌کند نباید در میزان برخورداری این استان از بودجه عدم توازن وجود داشته باشد.

وی با بیان اینکه بخشی از تعهدات دولت بر بودجه سال‌های آینده کشور اثر می‌گذارد اذعان کرد: اگر در طرح‌های ملی محور شرقی مورد توجه قرار می‌گیرد، باید برای کاهش هزینه‌های حمل‌ونقل در استان‌هایی مانند بوشهر که مورد غفلت واقع می‌شوند راه‌آهن تکمیل شود.

کد خبر 11112
منبع خبر : خبرگزاری مهر

نظر شما

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.

نظرات بینندگان

تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
در شهر
انتخابات 1400
سامانه تردد کشتی
سامانه تردد کشتی
سامانه خدمات درمانی
سامانه تردد کشتی
پربازدیدترین اخبار
پربحث ترین اخبار