پنجشنبه, ۹ فروردین ۱۴۰۳ - Thursday, 28 March 2024
تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
۱۹ آبان ۱۳۹۹ - ۲۲:۰۰
همدلی و همراهی مطلوبی بین نمایندگان استان بوشهر برقرار است
بوشهر- رئیس مجمع نمایندگان استان بوشهر در مجلس گفت: در راستای خدمات‌دهی به مردم و رفع مشکلات، همدلی و همراهی مطلوبی بین نمایندگان استان بوشهر در مجلس برقرار است.

به گزارش خبرنگار مهر، عبدالکریم جمیری صبح دوشنبه در نشست مجمع نمایندگان استان با رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان بوشهر اظهار داشت: سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی یکی از دستگاه‌های کلیدی است که باید در تنظیم بودجه سال آینده نقش مؤثری ایفا کند.

وی با اشاره به اینکه منابع مالی و انسانی در اختیار دستگاه‌های اجرایی اضافه کرد: دستگاه‌های اجرایی ضعف‌ها و قوت‌ها را می‌دانند و باید قبل از اینکه مسائلشان برای مردم به معضل تبدیل شود برای حل آن تلاش کنند.

رئیس مجمع نمایندگان استان بوشهر در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: ظرفیت‌های قابل‌توجهی در اختیار نمایندگان قرار دارد که می‌تواند برای پیشرفت استان و از میان برداشتن موانع توسعه کمک شایانی به مسئولین کند.

جمیری اضافه کرد: وقتی مجریان هم نسبت به وظایفشان آشنا باشند و هم اراده انجام کار داشته باشند می‌توانند بهترین استفاده را از ظرفیت‌های نمایندگان داشته باشند.

وی با اشاره به همدلی و همراهی بالای نمایندگان استان برای کاهش مشکلات مردم گفت: نمایندگان استان بوشهر در این دوره در شاخص‌ترین کمیسیون‌های مجلس حضور دارند و می‌توانند در کنار مدیران اجرایی منشأ خیرات فراوانی برای استان باشند.

کد خبر 11113
منبع خبر : خبرگزاری مهر

نظر شما

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.

نظرات بینندگان

تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
در شهر
انتخابات 1400
سامانه تردد کشتی
سامانه تردد کشتی
سامانه خدمات درمانی
سامانه تردد کشتی
پربازدیدترین اخبار
پربحث ترین اخبار