پنجشنبه, ۹ فروردین ۱۴۰۳ - Thursday, 28 March 2024
تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
۱۹ آبان ۱۳۹۹ - ۲۲:۰۱
تسهیلات مناسب اشتغال در اختیار جوانان استان بوشهر قرار گیرد
بوشهر- نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه بوشهر گفت: بایستی کارآفرینی و خدمات مناسبی در استان بوشهر صورت پذیرد و تسهیلات مناسب اشتغال در اختیار استان قرار گیرد.

به گزارش خبرنگار مهر، آیت‌الله غلامعلی صفایی بوشهری ظهر یکشنبه در نشست با مدیرعامل صندوق کارآفرینی امید و مدیرعامل بنیاد علوی اظهار داشت: استان بوشهر تاکنون پیشرفت‌های خوبی داشته اما این استان با تمام شرایط پیشرفت آفرین موجود، به جهات مختلف توسعه شایسته و درخور حسب ظرفیت آمایشی سرزمینی نداشته است.

وی ادامه داد: با توجه به ظرفیت فوق‌العاده استان در ثروت افزایی بتواند اشتغال مولد داشته باشد در غیر این صورت بیکاری، فقر و معضلات اجتماعی در سطح وسیع استان رخ خواهد داد.

صفایی بوشهری اضافه کرد: باید مسئولان نظام اسلامی در تمامی محاسبات خدامحور بوده و با توکل به خدا به تلاش دانش بنیان و جهادی بپردازند.

وی در راستای محرومیت‌زدایی در استان بوشهر و توسعه و پیشرفت و پروژه اشتغال، اظهار داشت: مردم استان بوشهر مردمان بزرگی هستند که از دیرباز به عشق ولایت و با تلاش و کوشش فراوان زندگی کرده و سربلند و پرافتخار زیسته‌اند بنابراین باید تمامی نهادها و دستگاه‌های اجرایی در خدمت صادقانه این مردم عزیز باشند و به رفع محرومیت و ایجاد توسعه و پیشرفت شایسته استان بپردازند.

نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه بوشهر با اشاره به اقشار نیازمند استان، افزود: درصدی از جمعیت استان دچار محرومیت است و این برای استان بوشهر که پایتخت انرژی ایران است زیبنده نیست.

وی با اشاره به حادثه آتش‌سوزی اخیر در شهرستان دیلم اظهار داشت: باید کاملاً به سمت مدیریت پیشگیرانه برویم یعنی نباید مسئولان استان شرایط را طوری مدیریت کنند که این مسائل اتفاق بیفتد.

امام جمعه بوشهر ادامه داد: در این موارد باید فوراً زمین اعطا شود و در ساخت مراکز تجاری تمامی موازین نظام مهندسی و پدافند غیرعامل مراعات گردد تا شاهد این نوع حوادث در سطح استان نباشیم.

صفایی بوشهری اظهار داشت: الحمدالله اولین فردی که در حادثه بازارچه دیلم برای کمک پای صحنه آمد، رئیس بنیاد مستضعفان کشور بود که همان شب حادثه به صورت تلفنی با وی هماهنگی‌های لازم صورت گفت.

نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه بوشهر با تأکید بر اینکه باید از جوانان عزیز دیلم حمایت شود، افزود: در این مسئله باید سریع اقدام شود که خدایی نا کرده مشکلات ادامه‌دار نشود و این عزیزان باید بیمه شوند و ساختمان‌های در حال ساخت نیز دارای مجوز نظام مهندسی باشد و دراین‌باره نظارت مناسب و کارآمد صورت گیرد.

کد خبر 11124
منبع خبر : خبرگزاری مهر

نظر شما

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.

نظرات بینندگان

تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
در شهر
انتخابات 1400
سامانه تردد کشتی
سامانه تردد کشتی
سامانه خدمات درمانی
سامانه تردد کشتی
پربازدیدترین اخبار
پربحث ترین اخبار