جمعه, ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ - Friday, 19 April 2024
تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
۱۹ آبان ۱۳۹۹ - ۲۲:۰۱
تشکیل قرارگاه عملیاتی، نظارتی مقابله با کرونا در استان بوشهر
بوشهر- استاندار بوشهر گفت: قرارگاه عملیاتی، نظارتی و بازرسی ستاد مقابله با کرونا در دستگاه‌های اجرایی استان بوشهر با همکاری فرمانداران و دانشگاه علوم پزشکی بوشهر تشکیل می‌شود.

به گزارش خبرنگار مهر، عبدالکریم گراوند ظهر یکشنبه در نشست ستاد استانی مقابله با کرونا استان بوشهر اظهار داشت: این قرارگاه به منظور نظارت و بازرسی دقیق از وضعیت رعایت پروتکل‌های بهداشتی در استان تشکیل می‌شود.

وی بیان کرد: همکاری و همراهی مردم در استان بوشهر موجب شد به وضعیت به مراتب بدتری از نظر ابتلاء و فوتی ناشی از شیوع کرونا دچار نشویم.

گراوند اضافه کرد: گذر از این شرایط نیازمندی همکاری مردم است و انتظار داریم فرمانداران هم با جدیت مصوبات ستاد استانی کرونا را پیگیری و اجرا کنند.

وی تأکید کرد: پیشنهاد ممنوعیت تردد به استان به مدت یک ماه از عصر چهارشنبه تا جمعه‌شب به ستاد ملی مقابله با کرونا ارسال شود.

گراوند از ممنوعیت نصب چادر در سواحل استان بوشهر خبر داد و گفت: شهرداران موظف به پیگیری و حسن اجرای ممنوعیت نصب چادر در سواحل استان بوشهر هستند.

استاندار بوشهر اضافه کرد: با توجه به مصوبه ستاد ملی مقابله با کرونا در مورد تعطیلی مشاغل گروه‌های ۲، ۳ و ۴ بعد از ساعت ۱۸، این مصوبه در شهرهای بوشهر و برازجان عملیاتی شود و مشاغل گروه‌های فوق پس از ساعت ۱۸ اجازه فعالیت ندارند.

وی با بیان اینکه مصوبه تعطیلی حضوری مدارس استان که تا پایان این هفته برقرار بوده در هفته آینده هم ادامه یابد گفت: رستوران‌های بوشهر فقط مجاز به فعالیت به صورت بیرون بر هستند و تالارهای پذیرایی در استان هم از ۲۰ آبان ماه به مدت ۲ هفته دیگر تعطیل خواهند بود.

گراوند با تأکید بر اینکه بانک‌ها موظف به ارائه خدمات غیرحضوری الکترونیکی به مشتریان هستند گفت: شهربازی‌ها و پارک‌های بادی در نقاط مختلف هم به مدت ۲ هفته از ۲۰ آبان ماه تعطیل خواهند بود.

استاندار بوشهر خاطرنشان کرد: گروه پیام‌آوران سلامت با مدیریت دفتر امور اجتماعی استانداری و همکاری هلال‌احمر و سازمان‌های مردم نهاد به منظور تشویق مردم به رعایت پروتکل‌های بهداشتی تشکیل شود.

کد خبر 11125
منبع خبر : خبرگزاری مهر

نظر شما

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.

نظرات بینندگان

تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
در شهر
انتخابات 1400
سامانه تردد کشتی
سامانه تردد کشتی
سامانه خدمات درمانی
سامانه تردد کشتی
پربازدیدترین اخبار
پربحث ترین اخبار