جمعه, ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ - Friday, 29 March 2024
تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
۱۹ آبان ۱۳۹۹ - ۲۲:۰۱
سارقان مسلح طلا به پایان خط رسیدند
ایسنا/بوشهر فرمانده انتظامی استان بوشهر گفت: با تلاش شبانه روزی و اقدامات متعدد عملیاتی سارقان مسلح ۳ کیلوگرم طلا شناسایی و دستگیر شدند.

سردار خلیل واعظی در شرح جزئیات این عملیات پلیس گفت: ساعت ۱۲ شب ۳۰ اردیبهشت ماه سال جاری سارقان مسلح در جاده برازجان به دالکی به خودرو طلافروشان حمله و سه کیلو طلا به سرقت می‌برند.

وی افزود: با حضور کارشناسان کشف جرم پلیس آگاهی دشتستان مشخص شد ۳ نفر خریداران دوره گرد طلا، سه کیلوگرم طلا از بازار بوشهر خرید و در حین انتقال به اصفهان مورد حمله مسلحانه سارقان قرار گرفته اند.

به گفته سردار واعظی سارقان حرفه‌ای که مالباختگان را از بوشهر تعقیب کرده بودند پس از سرقت طلا خودرو مورد استفاده خود را در آبپخش آتش زده و متواری می شوند.

وی اظهار کرد: تیمی مجرب از کارآگاهان کشف جرم پلیس آگاهی دشتستان با ترسیم سناریوهای متعدد و پیگیری های چندجانبه موفق به شناسایی هویت ۳ نفر اعضای متواری این باند سرقت شدند که در مخفیگاه زندگی می کردند.

فرمانده انتظامی بوشهر با بیان اینکه تمرکز بر شناسایی مخفیگاه متهمان منجر به شناسایی این مخفیگاه گردید، عنوان کرد: با اعزام کارآگاهان دشتستان به شهر شیراز هر ۳ متهم با همکاری پلیس شیراز در مخفیگاهشان دستگیر و به برازجان منتقل شدند.

وی تصریح کرد: سارقان دستگیر شده ضمن اعتراف به سرقت مسلحانه سه کیلو طلا در جاده برازجان به یک فقره سرقت مسلحانه به همین شیوه در یکی از شهرهای استان همجوار نیز اعتراف کردند که تحقیقات تکمیلی در این زمینه ادامه دارد.

انتهای پیام 

کد خبر 11129
منبع خبر : خبرگزاری ایسنا

نظر شما

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.

نظرات بینندگان

تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
در شهر
انتخابات 1400
سامانه تردد کشتی
سامانه تردد کشتی
سامانه خدمات درمانی
سامانه تردد کشتی
پربازدیدترین اخبار
پربحث ترین اخبار