جمعه, ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ - Friday, 19 April 2024
تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
۱۹ آبان ۱۳۹۹ - ۲۲:۰۱
کشف انبار احتکار روغن خوراکی در کنگان
ایسنا/بوشهر فرمانده انتظامی شهرستان کنگان از کشف روغن خوراکی احتکار شده به ارزش تقریبی ۲۵۵ میلیون ریال توسط ماموران پلیس امنیت عمومی خبر داد.

سرهنگ رهام رضایی درباره این خبر گفت: در پی کسب خبری مبنی بر احتکار کالای اساسی و عمومی مردم توسط یک محتکر، موضوع در دستور کار ماموران پلیس امنیت عمومی شهرستان کنگان قرار گرفت.

وی تصریح کرد: با اقدامات اطلاعاتی صورت گرفته انبار احتکار کالا در شهر کنگان شناسایی و پس از هماهنگی با مراجع قضائی و با همکاری بازرسان اداره صنعت و معدن از این انبار بازدید به عمل آمد.

فرمانده انتظامی کنگان اظهار کرد: ماموران موفق شدند در بازرسی از این انبار روغن خوراکی به میزان تقریبی ۲ تن و ۳۶ کیلوگرم احتکار شده را کشف کنند.

سرهنگ رضایی با اشاره به اینکه بنا بر اعلام نظر کارشناسان ارزش تقریبی روغن های احتکار شده ۲۵۵ میلیون ریال برآورد شده است، گفت: پلیس با کسانی که بخواهند در بازار اختلال ایجاد کرده و با احتکار مایحتاج مردم، قیمت ها را بالا ببرند برابر قانون قاطعانه برخورد می کند و از شهروندان خواست هر گونه اخبار مربوط به قاچاق و احتکار کالا را به مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ گزارش دهند.

انتهای پیام

کد خبر 11134
منبع خبر : خبرگزاری ایسنا

نظر شما

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.

نظرات بینندگان

تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
در شهر
انتخابات 1400
سامانه تردد کشتی
سامانه تردد کشتی
سامانه خدمات درمانی
سامانه تردد کشتی
پربازدیدترین اخبار
پربحث ترین اخبار