شنبه, ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ - Saturday, 20 April 2024
تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
۲۰ آبان ۱۳۹۹ - ۱۱:۳۰
افتتاح پروژه‌های برقی در فارس و بوشهر
ایسنا/فارس در ادامه پویش الف-ب-ایران، با حضور معاون وزیر نیرو و شماری از مسئولان استانی، در قالب یک مراسم ویدئوکنفرانسی، ۵ پروژه برقی در استان‌های فارس و بوشهر به بهره‌برداری رسید.

صبح دوشنبه ۲۰ آبان و در هفته بیست و هشتم از پویش الف- ب-ایران، با حضور حائری؛ معاون وزیر نیرو، رضایی؛ معاون استانداری فارس و مدیران عامل برق منطقه‌ای فارس و بوشهر، توزیع برق فارس و توزیع برق شیراز، ۵ پروژه حوزه برق و انرژی با اعتباری بالغ بر ۸۶ میلیارد تومان در استان‌های فارس و بوشهر، افتتاح شد.

مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای فارس در خصوص این پروژه‌ها گفت: این طرح‌ها شامل افزایش ظرفیت ایستگاه شهروز شهر، پست ۱۳۲ کیلوولت عمادشهر، طرح اجرای سیم محافظ فیبر نوری خط انتقال دهنو - فیروز آباد و افزایش ظرفیت پشت بوشیگان شهرستان کازرون در استان فارس و طرح احداث پست سیار ۱۳۲/۲۰ کیلوولت بردخون در شهرستان دیر استان بوشهر است.

وی با بیان اینکه طرح افزایش ظرفیت پست شهروز شهر در شیراز، سال گذشته کلید خورد و اکنون آماده بهره برداری است، گفت: این طرح با سرمایه گذاری ۲۲۰ میلیارد ریالی اجرا شده و موجب پایداری شبکه و کاهش خاموشی ها و همچنین تامین برق مشترکان این حوزه خواهد شد و برای ۱۰ نفر به صورت مستقیم و برای ۲۰ نفر به صورت غیر مستقیم اشتغال ایجاد می‌کند.

مدیر عامل شرکت برق منطقه ای فارس و بوشهر خاطر نشان کرد: طرح اجرای پست برق ۱۳۲ کیلوولت عماد شهر در شهرستان لارستان نیز با سرمایه گذاری ۲۵۰ میلیارد ریالی و با هدف افزایش پایداری شبکه و کاهش خاموشی اجرا شده است که برای ۲۰ نفر ایجاد شغل می کند.

نصیری ادامه داد: طرح اجرای سیم محافظ فیبر نوری خط انتقال دهنو - فیروز آباد هم با سرمایه گذاری ۵۰ میلیارد ریال موجب افزایش قابلیت اطمینان شبکه و رویت پذیری می شود و برای ۱۵ نفر ایجاد اشتغال می‌کند.

مدیرعامل برق منطقه‌ای فارس و بوشهر خاطرنشان کرد: افزایش ظرفیت پست بوشیگان شهرستان کازرون نیز با سرمایه گذاری ۱۶۰ میلیارد ریالی انجام شده و بهره‌برداری از آن تاثیر بسزایی در کاهش خاموشی ها و افزایش پایداری شبکه دارد.

نصیری در ادامه به اجرای طرح احداث پست سیار ۱۳۲/۲۰ کیلوولت بردخون در شهرستان دیر استان بوشهر  اشاره و اضافه کرد: اجرای این طرح با سرمایه گذاری ۱۸۰ میلیارد ریالی از سال گذشته آغاز شده و اکنون آماده بهره برداری است؛ با افتتاح آن پایداری شبکه و کاهش خاموشی و تامین برق مشترکان در شهرستان دیر را شاهد خواهیم بود.

کد خبر 11204
منبع خبر : خبرگزاری ایسنا

نظر شما

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.

نظرات بینندگان

تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
در شهر
انتخابات 1400
سامانه تردد کشتی
سامانه تردد کشتی
سامانه خدمات درمانی
سامانه تردد کشتی
پربازدیدترین اخبار
پربحث ترین اخبار