سه شنبه, ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ - Tuesday, 16 April 2024
تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
۲۰ آبان ۱۳۹۹ - ۱۴:۳۰
۱۰ عنوان کتاب دفاع مقدسی در بوشهر رونمایی شد
آیین تجلیل از نویسندگان ادبیات پایداری و مقاومت استان بوشهر با رونمایی از از ۱۰ عنوان کتاب دفاع مقدس به همت مرکز حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس سپاه امام صادق (ع) این استان برگزار شد.

به گزارش ایسنا،  سردار علی رزمجو فرمانده سپاه امام صادق علیه السلام استان بوشهر در آیین تجلیل از نویسندگان ادبیات پایداری و مقاومت استان بوشهر  بیان کرد: استان بوشهر دارای سوژه‌های متعددی برای نویسندگی و تألیف کتاب است که بخشی از آن در قالب کنگره سرداران و ۲۰۰۰ شهید استان بوشهر انجام شده است و لازم است نویسندگان بیش از پیش در این زمینه اهتمام داشته باشند.


فرمانده سپاه استان بوشهر یادآور شد: حماسه ملت ایران در هشت سال دفاع‌مقدس حماسه‌ای بی نظیر در طول تاریخ است به همین علت کتاب‌هایی نیز که در این زمینه نوشته می‌شود هم برای دوره کنونی و هم برای آینده ماندگار است.


سردار رزمجو در پایان از نویسندگان استان بوشهر درخواست کرد: کتاب‌هایی با موضوع «دومین کنگره سرداران و ۲۰۰۰ شهید استان بوشهر»، «اقدامات انجام شده سپاه در زمینه مقابله با ویروس کرونا»، «خدمات‌رسانی سپاه استان بوشهر در سیل شهرستان باوی استان خوزستان» و «خدمات‌رسانی سپاه استان بوشهر در زلزله کرمانشاه» بنویسند تا این اقدامات مهم برای همیشه در تاریخ بماند و به نسل‌های آینده منتقل شود.


در بخش دیگر این آیین سرهنگ علیرضا غریبی مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان بوشهر اعلام کرد: از ابتدای سال جاری تاکنون ۱۳ عنوان کتاب توسط این اداره کل چاپ شده است که همه این کتاب‌ها با آرم کنگره شهدای استان بوشهر منتشر شده‌اند.

وی افزود: بر اساس هماهنگی‌هایی که با فرمانداران سراسر استان بوشهر انجام شده است قرار است سالانه از هر شهرستان حداقل ۱۰ عنوان کتاب با موضوع دفاع مقدس نوشته و چاپ شود.

انتهای پیام

کد خبر 11239
منبع خبر : خبرگزاری ایسنا

نظر شما

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.

نظرات بینندگان

تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
در شهر
انتخابات 1400
سامانه تردد کشتی
سامانه تردد کشتی
سامانه خدمات درمانی
سامانه تردد کشتی
پربازدیدترین اخبار
پربحث ترین اخبار