پنجشنبه, ۹ فروردین ۱۴۰۳ - Thursday, 28 March 2024
تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
۲۱ آبان ۱۳۹۹ - ۱۱:۳۳
آماده باش تیم های عملیاتی و بسیج امکانات شهرداری خارگ جهت مقابله با بحران آبگرفتگی معابر

خارگ : نشست مدیریت بحران شهری ، با حضور شهردار ، معاونین شهردار و مدیران دوایر شهرداری خارگ و به منظور آمادگی پرسنل ، تجهیزات و امکانات این شهرداری جهت مقابله با بحران و مداخله به موقع در حوادث غیرمترقبه همزمان با شروع فصل بارش نزولات الهی برگزار گردید.

به گزارش خبرگزاری خارگ آنلاین : و به گزارش روابط عمومی شهرداری جزیره خارگ در ابتدای این نشست شهردار خارگ بر لزوم آمادگی کامل این شهرداری جهت مقابله با آبگرفتگی معابر و پیشامدهای احتمالی ناشی از بارندگی تاکید نمود و ضمن و اشاره به اهمیت آمادگی و تجهیز کلیه امکانات و ماشین آلات خدماتی شهرداری ، دستورات اجرایی جهت ارائه خدمات درخور به شهروندان را با درنظرگیری اولویت ها به واحدها ابلاغ نمود که بخشی از تصمیمات اتخاذ شده بدین شرح می باشد :

به دستور شهردار خارگ مقرر گردید کلیه پرسنل عملیاتی واحدهای خدمات شهری ، آتش نشانی و فضای سبز در آماده باش کامل بوده تا در صورت وزش تندباد محلی یا سیل از هرگونه خسارت احتمالی به شهر و شهروندان جلوگیری نمایند.
شهردار خارگ بر آمادگی کامل ماشین آلات و تجهیزات واحد نقلیه شهرداری تاکید نمود و مقرر گردید کلیه امکانات جهت مقابله با آبگرفتگی معابر در دستور کار قرار گیرد.
همچنین با تاکید ایشان و درنظرگیری پیش بینی های هواشناسی ، نظارت مدون و مستمر بر صحت اجرای پروژه های عمرانی در دستور کار قرار گرفت.
با توجه به اجرای لایروبی و رسوب برداری کلیه کانال های سطح شهر ، مقرر گردید تا واحد خدمات شهری نظارت بر روند اجرایی این پروژه را بر عهده داشته باشد.

 

 

 
کد خبر 11275

برچسب ها

نظر شما

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.

نظرات بینندگان

تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
در شهر
انتخابات 1400
سامانه تردد کشتی
سامانه تردد کشتی
سامانه خدمات درمانی
سامانه تردد کشتی
پربازدیدترین اخبار
پربحث ترین اخبار