سه شنبه, ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ - Tuesday, 23 April 2024
تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
۳۰ آبان ۱۳۹۹ - ۱۲:۳۵
بسیج، فهم درست، اعتماد، اراده و اخلاص امت اسلامی است

خارگ: سرهنگ حیاتی فرمانده سپاه ثارالله خارگ طی پیامی هفته بسیج را به تمامی بسیجیان به ویژه بسیجیان جزیره خارگ تبریک گفت .

به گزارش خبرگزاری خارگ آنلاین :سرهنگ حیاتی فرمانده سپاه ثارالله خارگ طی پیامی هفته بسیج را به تمامی بسیجیان به ویژه بسیجیان جزیره خارگ تبریک گفت .

متن پیام به شرح ذیل می باشد
بسیج شجره طیبه و درخت تنومند و پرثمری است که شکوفه های آن بوی بهار وصل و طراوت یقین و حدیث عشق می دهد.امام خمینی(ره)

هفته بسیج، بزرگداشت جان فشانی هایی است که برای سربلندی و سرافرازی این سرزمین صورت گرفته است، گمان درستی نیست اگر بسیج را حاصل جنگ تحمیلی یا انقلاب اسلامی بدانیم. بسیج، فهم درست، اعتماد، اراده و اخلاص امت اسلامی است که با ظهور اسلام تولد یافته و در ملت های مسلمان رشد کرده است.
بسیج، یادآور خاطره عزیزترین نهاد و بزرگترین مردان تاریخ ما است. نهادی که به تعبیر امام راحل، تشکیل آن «یقینا از برکات و الطاف جلیه خداوند تعالی بود» و «شجره طیبه و درخت تناور و پرثمری است که شکوفه های آن بوی بهار وصل و طراوت یقین و حدیث عشق می دهد»
هفته بسیج فرصتی مغتنم برای تجدید عهد و پیمان با آرمان های بلند حضرت امام خمینی (ره) و بیعتی دوباره با سلف صالح آن عزیز سفر کرده، مقام معظم رهبری (مدظله العالی) است. او که ما را گفت: تا هنگامی که بسیج است هیچ تهدیدی متوجه نظام اسلامی نخواهد شد و این موضوع یک رکن اساسی است،بسیج دریایی از معانی و مفاهیم عمیق معنوی است که ولایت مداری، ایمان و از خودگذشتگی، شور و شعور و بصیرت را می توان در رهروان این راه الهی ارزشی به وضوح دید، راهی که باعث شد جوانان این دیار با قدم نهادن در آن در طول هشت سال جنگ تحمیلی سرافرازانه از وطن و میهن اسلامیشان در برابر متجاوزان دفاع کرده و اکنون نیز با تداوم این مسیر الهی، انقلاب و نظام اسلامی را از گزند و آسیب بدخواهان در امان نگه داشته و در تمامی افتخاراتی که نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران از ابتدای پیروزی تاکنون به دست آورده، سهیم باشند.

این جانب هفته بسیج و سالروز تاسیس این نهاد مقدس را به تمامی بسیجیان به ویژه بسیجیان مخلص جزیره مقاوم وسربلندخارگ تبریک عرض کرده و آرزو دارم در پرتو عنایات الهی و پیروی از منویات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) که همواره خود را یک بسیجی می دانند، در پاسداری از ارزش های اسلامی انقلابی موفق باشند.
سرهنگ دوم پاسدار سیروس حیاتی فرمانده سپاه ثار الله خارگ

کد خبر 11306

برچسب ها

نظر شما

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.

نظرات بینندگان

تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
در شهر
انتخابات 1400
سامانه تردد کشتی
سامانه تردد کشتی
سامانه خدمات درمانی
سامانه تردد کشتی
پربازدیدترین اخبار
پربحث ترین اخبار