پنجشنبه, ۹ فروردین ۱۴۰۳ - Thursday, 28 March 2024
تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
۱ آذر ۱۳۹۹ - ۲۲:۱۹
پیام تبریک رئیس سازمان تامین اجتماعی شعبه خارک به مناسبت هفته بسیج

خارگ : به گزارش روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی شعبه خارگ " ابوالحسن سهرابی " رئیس سازمان تامین اجتماعی شعبه خارک، " در پیامی هفته بسیج را تبریک گفت

به گزارش خبرگزاری خارگ آنلاین : و به گزارش روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی شعبه خارگ " ابوالحسن سهرابی " رئیس سازمان تامین اجتماعی شعبه خارک، " در پیامی هفته بسیج را تبریک گفت

 

در متن پیام آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

بسیج حاصل بصیرت ،دور اندیشی وهوشمندی رهبربزرگ ومعمار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی(ره)بوده که در پنجم آذرماه ۱۳۵۸ تاسیس و عملیاتی شداکنون پس از گذشت سالیان متمادی و در طول این سالها نتایج آن به خوبی درک می شود.

سالروز فرمان رهبرفقید انقلاب اسلامی ایران مبنی بر تشکیل بسیج و ارتش ۲۰میلیونی، ریشه درخت پاکی بود که با خون هزاران بسیجی جان بر کف و شجاع در طول این سالها آبیاری شد و اکنون به درختی تنومند وپرقدرت تبدیل شده است.

بسیج پرورش یافته در مکتب امام راحل با فرهنگ سازی تفکر بسیجی تبیین شده بنیانگذار نظام مقدس جمهوری اسلامی و مورد عنایت ویژه مقام عظمای ولایت در طول این سالها مدرسه عشق بوده و تبلور ایثار و از خود گذشتگی.

بسیج، نماد اخلاص است و خدمت خالصانه به مردم. بسیج شکوه جهاد است و ظلم ستیزی. پرچم دار ولایت مداری است و اوج ایمان و حرکت در مسیر حق و حق طلبی . رمز موفقیت و سربلندی و امنیت کشور در برابر دشمن، وسمبل مقاومت در برابرظلم ، و تفکر بسیجی از قداست نیت اوست که جوشان است و بالنده و ساری و جاری در دلهای مشتاق و مومن مردم .

خلوص و صفای بسیجیان در دوران دفاع مقدس همچون خورشید می درخشد وتابش نورانیت سیمای درخشان بسیجیان مخلص و مبارز در جریان جنگ تحمیلی انسانها را مجذوب خود می کرد. بسیج یک فرهنگ ساخته شده و دردوران حماسه ورزم است وامید مردمان برای فرداهایی بهتربا نهادیه کردن فرهنگ وتفکر بسیجی که دردل آحاد مردم ایران زمین نهفته است .

به یقین بسیج متعلق به همه اقشار مردم وفادار به نظام وانقلاب شکوهمند اسلامی است ومردم عاشق اخلاص،صفا،حماسه آفرینی وایثارگری بسیجیان درس آموز مکتب امام راحل هستند.

تفکر بسیجی با الهام از مکتب فکری حضرت امام خمینی(ره) ودر راستای منویات مقام معظم رهبری برای ایفای نقش همیشگی می بایست در عرصه های مختلف فرهنگی،علمی ،فنی در حوزه های مختلف اجتماعی با جلب نظر مردم مداومت داشته و بیش از پیش نهادینه شود.

هفته مبارک و فرخنده بسیج فرصت مغتنمی است برای تجدید میثاق با آرمانهای بلند حضرت امام خمینی(ره) و بنیان گذار بسیج و بیعتی است با بزرگ بسیجی دلاور مقام عظمای ولایت حضرت آیت الله خامنه ای (مدظله العالی).

امروز تمام ظرفیت کشور ،قاطبه و توده مردم مومن و همیشه در صحنه ،دولت قوای مقننه و قضائیه و همه مسئولان ،نیروهای مسلح در صف واحدو بارویکرد بسیجی ،برای تداوم انقلاب اسلامی وپشت سر رهبری عالیقدر امید مستضعفان عالم و خار چشم استکبار و دشمنان قسم خورده ایران اسلامی هستند .

اینجانب بعنوان خادم مردم ویک بسیجی کوچک ضمن تبریک فرارسیدن هفته بسیج به بسیجیان دریادل و با بصیرت ، ایثارگران و خانواده های گرانقدر و معزز شهدا و جانبازان گرامی جزیره خارگ ، سرافرازی و سربلندی ایران اسلامی در پرتو توجهات امام زمان(عج الله) و در راستای منویات مقام معظم رهبری وخدمت به مردم شریف ایران زمین را از ایزد منان مسئلت دارم .

 

ابوالحسن سهرابی

 

رئیس سازمان تامین اجتماعی شعبه خارک

 

کد خبر 11317

برچسب ها

نظر شما

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.

نظرات بینندگان

تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
در شهر
انتخابات 1400
سامانه تردد کشتی
سامانه تردد کشتی
سامانه خدمات درمانی
سامانه تردد کشتی
پربازدیدترین اخبار
پربحث ترین اخبار