جمعه, ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ - Friday, 29 March 2024
تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
۲ آذر ۱۳۹۹ - ۰۰:۰۰
گناوه محدودیت‌های تردد درون شهرستانی ندارد
گناوه- فرماندار گناوه با اشاره به اجرای دور جدید محدودیت های همزمان با سراسر کشور از صبح امروز در شهرستان گناوه گفت: محدودیت‌های تردد درون شهرستانی نداریم.

به گزارش خبرنگار مهر، غلامرضا مهرجو صبح شنبه در حاشیه آغاز اجرای این محدودیت‌ها اظهار داشت: همزمان با آغاز اعمال محدودیت‌های جدید ستاد ملی مقابله با شیوع کرونا این محدودیت‌ها در گناوه از صبح امروز آغاز شده است.

فرماندار افزود: جلسات ستاد مقابله با کرونا شهرستان تشکیل و اعمال ضوابط و مقررات در روزهای قبل اطلاع رسانی شده است و از امروز مبادی ورودی و خروجی شهرستان تعیین و کنترل می‌شود و همه دستگاه‌های اجرایی و نیروهای انتظامی همکاری خوبی در این زمینه دارند.

وی یادآور شد: در راستای اجرای ضوابط و مقررات جدید ستاد مقابله با کرونا، سه کارگروه تشدید نظارت‌ها برای رعایت پروتکل‌های بهداشتی در مشاغل گروه ۱ و ۲، کارگروه نظارت بر پروتکل‌ها در مشاغل گروه ۳ و ۴، کارگروه تدارکات و پشتیبانی نیروهای در کنترل مبادی ورودی و خروجی در شهرستان تشکیل شده است.

فرماندار گناوه گفت: در سطح شهرستان همدلی و همکاری خوبی بین مسئولان و مردم هم در سطح بخش مرکزی و هم بخش ریگ وجود دارد.

وی گفت: از همه مردم درخواست می‌شود که در اجرای محدودیت‌های جدید مانند گذشته همکاری و همیاری لازم را با مسئولان داشته باشند تا بتوان زنجیره انتقال ویروس را قطع کرد و فشارها بر کادر درمان و پزشکی کاهش داد.

وی خاطرنشان کرد: محدودیت‌های تردد درون شهرستانی نداریم ولی انتظار می‌رود تردد کمتر شود تا کنترل و مقابله با شیوع کرونا مؤثر خواهد باشد.

مهرجو با بیان اینکه ورودی شهر گناوه فقط از سمت میدان امام علی (ع) و خروجی از سمت میدان بسیج پیش بینی شده است افزود: تردد با پلاک غیربومی ممنوع است ولی شهروندانی که پلاک‌شان مربوط به گناوه نیست با کارت ملی و یا بیمه‌نامه می‌توانند عبور کنند و کارمندان نیز باید نامه داشته باشند.

کد خبر 11326
منبع خبر : خبرگزاری مهر

نظر شما

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.

نظرات بینندگان

تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
در شهر
انتخابات 1400
سامانه تردد کشتی
سامانه تردد کشتی
سامانه خدمات درمانی
سامانه تردد کشتی
پربازدیدترین اخبار
پربحث ترین اخبار