پنجشنبه, ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ - Thursday, 25 April 2024
تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
۲ آذر ۱۳۹۹ - ۰۰:۰۰
صنایع نفت و گاز پارس جنوبی پاسخگوی مطالبه‌گری مردم عسلویه باشند
بوشهر - جانشین ناحیه مقاومت بسیج سپاه خاتم الانبیا (ص) شهرستان عسلویه گفت: صنایع نفت و گاز و پتروشیمی مستقر در پارس جنوبی پاسخگوی مطالبه‌گری مردم عسلویه باشند.

به گزارش خبرنگار مهر، سجاد شیخیانی ظهر جمعه در جمع نمازگزاران جمعه اهل سنت شهر عسلویه اظهار کرد: بسیج و سپاه در چهار دهه از عمر پر برکت خود در دفاع از انقلاب اسلامی و مردم عزیز پیش‌قدم و پیش‌مرگ ولی نعمتان خود بوده است.

وی ادامه داد: سپاه و بسیج امروز نیز بر حسب ذات و مأموریت خویش از مطالبات بحق مردم نجیب و مهمان‌نواز شهرستان عسلویه که حافظ منافع و منابع نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در صنعت نفت، گاز و پتروشیمی بوده‌اند دفاع خواهد کرد.

شیخیانی افزود: مطالبات بحق این مردم در خصوص اشتغال، محیط زیست و حق آلایندگی و نیز مسئولیت اجتماعی نفت در این شهرستان باید به نحو شایسته پاسخ داده شود و در این راه بی شک سپاه صدای رسا و حافظ حقوق این مردم خواهد بود.

وی یادآور شد: مدیران صنعت نفت و گاز و پتروشیمی مستقر در این شهرستان را به شنیدن مطالبات بحق مردم و پاسخگویی مسئولانه نسبت به مطالبه گران مردمی به جای شکایت و طرح دعاوی حقوقی دعوت می‌کنیم.

جانشین ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان عسلویه خاطرنشان کرد: قطعاً مدیران و مسئولان پاسخگو در قلب‌های این مردم مهربان و نجیب ماندگار و پایدارند.

کد خبر 11330
منبع خبر : خبرگزاری مهر

نظر شما

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.

نظرات بینندگان

تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
در شهر
انتخابات 1400
سامانه تردد کشتی
سامانه تردد کشتی
سامانه خدمات درمانی
سامانه تردد کشتی
پربازدیدترین اخبار
پربحث ترین اخبار