جمعه, ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ - Friday, 29 March 2024
تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
۲ آذر ۱۳۹۹ - ۰۰:۰۰
کادر درمانی گناوه تجلیل شدند
گناوه - امام جمعه و فرماندار گناوه با حضور در بیمارستان امیرالمومنین (ع) شهرستان گناوه از ۲۲۰ نفر کادر این بیمارستان تقدیر کردند.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام سید عبدالهادی رکنی حسینی امام جمعه گناوه و غلامرضا مهرجو فرماندار با حضور در بیمارستان امیرالمومنین (ع) شهرستان گناوه ضمن عرض خدا قوت به رئیس و کادر بیمارستان با تقدیم لوح تقدیر و هدایای از ۲۲۰ نفر کادر این بیمارستان قدردانی کردند.

امام جمعه گناوه صبح جمعه در این بازدید که در فضای سبز بیمارستان و به صورت محدود برگزار شد در جمع چند نفر از کادر درمانی عنوان کرد: آنچه امروز به آن نیاز داریم و مردم باید بسیار به آن توجه داشته باشند و رعایت کنند این است که قدردانی واقعی از مجاهدت‌های کادر درمان تنها در رعایت کردن مسائل بهداشتی است.

حجت الاسلام رکنی حسینی با تاکید بر ضرورت رعایت مسائل بهداشتی توسط مردم، افزود: با افزایش آمار مبتلایان به ویروس، فعالیت کادر درمان نیز افزایش پیدا می‌کند که این اتفاق مشکلاتی را از نظر خستگی برای این عزیزان به همراه دارد، بنابراین تنها راه رفع این مشکل و کمک به کادر درمان، رعایت مسائل بهداشتی و فاصله‌گذاری اجتماعی است که بارها بر رعایت آن تاکید شده است.

فرماندار گناوه اظهار داشت: با شیوع ویروس منحوس کرونا، جامعه بیش از پیش متوجه فداکاری‌های کادر درمان و جامعه پزشکی شد.

غلامرضا مهرجو در ادامه خطاب به کادر درمان بیمارستان خاطرنشان کرد: اگر زحمات بی‌وقفه و شبانه‌روزی شما عزیزان نبود چه بسا خطرات این بیماری بیش از آنچه امروز ناظر آن هستیم گسترش می‌یافت.

رئیس بیمارستان امیرالمومنین (ع) گناوه بیان کرد: مردم مهربان و دوست داشتنی شهرستان گناوه از ابتدای شروع کویید ۱۹ در کنار کادر درمان بوده‌اند.

دکتر علی دریانورد افزود: آنچه این شرایط را برای اینجانب و همکاران هموار کرده و مایه دلگرمی است همین اظهار لطف و محبت‌های مردم و حمایت‌های مسئولین محترم است.

کد خبر 11333
منبع خبر : خبرگزاری مهر

نظر شما

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.

نظرات بینندگان

تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
در شهر
انتخابات 1400
سامانه تردد کشتی
سامانه تردد کشتی
سامانه خدمات درمانی
سامانه تردد کشتی
پربازدیدترین اخبار
پربحث ترین اخبار