چهارشنبه, ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ - Wednesday, 24 April 2024
تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
۲ آذر ۱۳۹۹ - ۰۰:۰۱
۳۳۰ میلیارد ریال پروژه محرومیت‌زدایی در استان بوشهر افتتاح می‌شود
بوشهر - جانشین سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر از افتتاح ۳۳۰ میلیارد ریال پروژه عمرانی و محرومیت‌زدایی در این استان هم‌زمان با هفته بسیج خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ عبدالرضا دشتی عصر چهارشنبه در جمع خبرنگاران با گرامیداشت هفته بسیج اظهار داشت: تعداد پروژه‌های افتتاحی عمرانی و محرومیت‌زدایی در استان بوشهر ۶۳۹ پروژه است.

وی با تأکید بر اینکه این پروژه‌ها با رعایت پروتکل‌های بهداشتی افتتاح می‌شود تصریح کرد: برنامه هفته بسیج در استان بوشهر ۳۰ آبان با قرائت دعای ندبه در حسینیه عاشقان ثارالله بوشهر آغاز می‌شود.

جانشین سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر از برگزاری هزار و ۵۵۰ برنامه ویژه هفته بسیج استان بوشهر خبر داد و بیان کرد: «بسیج پیشرو در خدمت و امیدآفرین» شعار امسال هفته بسیج است.

وی از فعال شدن قرارگاه حاج قاسم سلیمانی در استان بوشهر خبر داد و بیان کرد: این قرارگاه و طرح ۱۷ ربیع باهدف کنترل قیمت‌ها و مبارزه با گران‌فروشی اجرا می‌شود.

دشتی اضافه کرد: این طرح شامل تیم‌های ۱۵ نفره با همکاری دیگر دستگاه‌ها فعال می‌شود که ضمن همکاری با دانشگاه علوم پزشکی و کادر درمان و پرستاری در رسیدگی به بیماران کرونایی، در راستای مقابله با گران‌فروشی فعالیت می‌شود.

وی با بیان اینکه سازماندهی بسیجیان به صورت غیرحضوری در ۵ آذر انجام می‌شود خاطرنشان کرد: با توجه به محدودیت‌ها سازماندهی بسیجیان به صورت غیرحضوری است که برای بسیجیان بوشهری سامانه پیامکی در نظر گرفته‌شده است که بسیجیان با ارسال عدد ۱۸ به این سامانه آمادگی خود را برای اجرای برنامه‌ها اعلام می‌کنند.

جانشین سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر خاطرنشان کرد: برنامه‌های هفته بسیج در استان بوشهر به صورت غیرحضوری و بیشتر در فضای مجازی در راستای مقابله با کرونا برگزار می‌شود.

کد خبر 11345
منبع خبر : خبرگزاری مهر

نظر شما

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.

نظرات بینندگان

تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
در شهر
انتخابات 1400
سامانه تردد کشتی
سامانه تردد کشتی
سامانه خدمات درمانی
سامانه تردد کشتی
پربازدیدترین اخبار
پربحث ترین اخبار