پنجشنبه, ۹ فروردین ۱۴۰۳ - Thursday, 28 March 2024
تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
۲ آذر ۱۳۹۹ - ۱۱:۳۰
مردم حال و روز خوبی ندارند /نفت برای خود در بوشهر یک استان ایجاد کرده است

بوشهر نماینده دشتستان با اشاره به برخی از مشکلات مردم گفت: مردم به شدت تحت فشار هستند و حال و روز خوبی ندارند.

ابراهیم رضایی در نشست مجمع نمایندگان استان بوشهر با معاون اول رئیس جمهور با اشاره به اینکه مسائل و مشکلات کشور راه حل دارند، تصریح کرد: راه حل مسائل و مشکلات کشور در داخل است و شرط آن اتحاد و همدلی و وحدت مسئولان به اضافه کار جهادی و شبانه‌روزی است.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی افزود: با وجود اینکه کشور دچار مشکلات مالی و اقتصادی است ولی همه مشکلات هم مالی و اقتصادی نیست؛ مسائلی مثل فساد اداری، مدیریت مقابله با کرونا، توزیع بودجه و... مسائلی است که می‌توان با مدیریت صحیح آنها را رفع کرد.

وی ادامه داد: متاسفانه در مورد بودجه و توزیع آن اغلب در مرکز کشور تصمیم‌گیری می‌شود بدون توجه به اینکه در دوردست‌ها چه می‌گذرد و مردم شهرها و روستاهای مختلف با چه مسائل و مشکلاتی دست و پنجه نرم می‌کنند.

نماینده دشتستان افزود: برخی از دستگاه‌ها که در استان‌ها فعالیت می‌کنند توجهی به مسائل استان ندارند. صنعت نفت یک استان برای خودش در استان بوشهر ایجاد کرده و پاسخگوی استان بوشهر نیست.

رضایی با بیان اینکه همه ما به عنوان مسئول در مقابل مردم تعهد داریم، تصریح کرد: همه مسئولان باید پاسخگو باشند و فکری برای رفع مسائل و مشکلات مردم بکنیم.

وی با اشاره به برخی از مسائل شهرستان بیان کرد: دشتستان از محروم‌ترین شهرستان‌های استان بوشهر است و مردم دچار مشکلات زیادی هستند خصوصا در حوزه اشتغال. این شهرستان به جز یک کارخانه سیمان صنعت قابل توجهی ندارد؛ باید فکری به حال این شهرستان شود.

نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی با ارائه پیشنهاد ایجاد شهرک تخصصی خرما به عنوان یکی از راهکارهای توسعه اشتغال در شهرستان، ادامه داد: توسعه صنایع انرژی‌بر از دیگر راهکارهایی است که می‌تواند زمینه توسعه اشتغال را در این شهرستان فراهم سازد.

ابراهیم رضایی با اشاره به سد دالکی و بزرگراه‌های دالکی - کنارتخته، و اهرم - برازجان گفت: انتظار می‌رود اعتبارات لازم برای تکمیل این پروژه‌ها تخصیص یابد و شاهد تکمیل آن باشیم.

وی بیان کرد: شهرستان‌های دشتستان و جم فاصله اندکی با مرز دریایی دارند و باید حق مرزی به کارکنان دولت در این دو شهرستان اختصاص یابد.

انتهای پیام

کد خبر 11376
منبع خبر : خبرگزاری ایسنا

نظر شما

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.

نظرات بینندگان

تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
در شهر
انتخابات 1400
سامانه تردد کشتی
سامانه تردد کشتی
سامانه خدمات درمانی
سامانه تردد کشتی
پربازدیدترین اخبار
پربحث ترین اخبار