چهارشنبه, ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ - Wednesday, 24 April 2024
تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
۲ آذر ۱۳۹۹ - ۱۱:۲۳
۲۶۰ طرح اختراع و ابتکار توسط بسیجیان بوشهری ارائه شد

بوشهر - مسئول سازمان بسیج علمی، پژوهشی و فناوری سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر گفت: طی ۹ سال اخیر ۲۶۰ طرح اختراع و ابتکار توسط بسیجیان بوشهری ارائه شده است.

به گزارش خبرگزاری خارگ آنلاین، غلام هنرمند صبح یکشنبه در آئین تجلیل از مخترعین و مبتکرین بسیجی بوشهر اظهار داشت: بسیجیان بوشهری ظرفیت و توان بالایی در زمینه‌های علمی، پژوهشی و فناوری دارند.

وی با اشاره به اینکه از سال ۹۰ تا کنون ۲۶۰ طرح اختراعی و ابتکاری توسط بسیجیان استان بوشهر به سازمان علمی، پژوهشی و فناوری ارسال شده است افزود: ۱۲۰ مورد از طرح‌های ارسالی ثبت شده است.

مسئول سازمان بسیج علمی، پژوهشی و فناوری سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر از ارسال ۲۴ طرح اختراعی و ابتکاری بسیجیان به این سازمان در سال جاری خبر داد و اضافه کرد: از این طرح‌های ارائه شده ۱۲ طرح ثبت شده است.

وی با بیان اینکه بسیج در عرصه‌های مختلف موفقیت‌های بالایی را کسب کرده است، ادامه داد: راه و خون شهدا در وجود بسیج توانسته تا در همه زمینه‌ها پیشرو و الگو باشد.

هنرمند با بیان اینکه یک نمایشگاه همزمان با این جشنواره در حسینیه عاشقان ثارالله برگزار شد، بیان کرد: این نمایشگاه شامل طرح‌ها، ابتکارات، اختراعات و تولیدات نخبگان بسیجی استان بوشهر است.

وی افزود: ارج نهادن به مقام و منزلت مخترعان، نخبگان و مراکز وابسته و همچنین تشویق و ایجاد انگیزه در بین فعالان، حمایت از ایده‌ها و طرح‌ها، توسعه فرهنگ علم و تحقیق در سطح استان و ارائه ایده‌ها و محصولات مخترعان مبتکران در راستای اقتصاد دانش‌بنیان در سطح استان از وظایف سازمان علمی و پژوهش است.

در این مراسم از طرح‌های برتر موجود در مراکز رشد، طرح‌های آماتوری، طرح‌های نیمه‌حرفه‌ای و حرفه‌ای مراکز تحقیقاتی و پایگاه‌های علمی، پژوهشی نمونه و نفرات برتر اقشار دانشور بسیج تجلیل شد.

کد خبر 11415
منبع خبر : خبرگزاری مهر

نظر شما

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.

نظرات بینندگان

تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
در شهر
انتخابات 1400
سامانه تردد کشتی
سامانه تردد کشتی
سامانه خدمات درمانی
سامانه تردد کشتی
پربازدیدترین اخبار
پربحث ترین اخبار