جمعه, ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ - Friday, 29 March 2024
تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
۲ آذر ۱۳۹۹ - ۱۰:۰۰
کشف بیش از ۷۰۰ میلیارد محموله قاچاق در مرز آب‌های استان بوشهر
ایسنا/بوشهر فرمانده مرزبانی استان بوشهر از کشف بیش از ۷۰۰ میلیارد ریال کالای قاچاق در راستای توقیف ۱۳ فروند شناور خبر داد.

سردار رضایی‌نژاد اظهار کرد: در راستای فرمان مقام معظم رهبری در سال جهش تولید و مبارزه اصولی با قاچاق و در اجرای تدابیر سلسله مراتب با تشدید اقدامات کنترلی در مرز استان، تمرکز بر شناورهای حامل کالای قاچاق و ممنوعه در بازه زمانی ۱۵ روز گذشته با انجام گشت‌های دریایی و طرح‌های مقابله‌ای تعداد ۱۳ فروند شناور به ظن قاچاق کالا و سوخت توقیف گردید.

وی ضمن اشاره به اینکه دو فروند از شناوران توقیفی در قاچاق سوخت فعال بوده، تصریح کرد: در بازرسی دقیق از شناورهای توقیف شده حجم زیادی از کالای قاچاق شامل لیفتراک، آرایشی و بهداشتی، پرندگان شکاری، پوشاک، لوازم برقی و خانگی، لاستیک، اقلام مخابراتی، تبلت و لپ‌تاپ و غیره که با هدف عرضه در بازار داخلی کشور بارگیری شده بود کشف شد.

سردار رضایی‌نژاد بیان کرد: بر اساس نظر کارشناسان ارزش ریالی محموله‌های کشف شده ۷۲۸ میلیارد ریال و ۹۹۰ میلیون ریال برآورد شده است.

وی تاکید کرد: مالکین و ناخدا شناورهای توقیفی به جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شدند.

فرمانده مرزبانی استان بوشهر ضمن تقدیر از همکاری و تعامل خوب مردم ولایی استان یادآور شد پدیده قاچاق کالا از جهات مختلف حیات سالم اقتصادی و فرهنگی جامعه را تهدید می‌کند و عزم فرماندهی مرزبانی استان در راستای اجرای منویات مقام معظم رهبری در جهت مبارزه با قاچاق کالا برخورد قاطعانه خواهد شد.

انتهای پیام

کد خبر 11417
منبع خبر : خبرگزاری ایسنا

برچسب ها

نظر شما

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.

نظرات بینندگان

تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
در شهر
انتخابات 1400
سامانه تردد کشتی
سامانه تردد کشتی
سامانه خدمات درمانی
سامانه تردد کشتی
پربازدیدترین اخبار
پربحث ترین اخبار