جمعه, ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ - Friday, 29 March 2024
تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
۲ آذر ۱۳۹۹ - ۱۳:۰۰
راه‌آهن از نان شب برای توسعه استان بوشهر واجب‌تر است
بوشهر - استاندار بوشهر با اشاره به اهمیت اتصال استان به خط ریل سراسری گفت: تکمیل پروژه راه‌آهن بوشهر - شیراز از نان شب برای توسعه استان بوشهر واجب‌تر است.

به گزارش خبرنگار مهر، عبدالکریم گراوند صبح یکشنبه در نشست شورای معادن استان بوشهر اظهار داشت: تلاش گسترده‌ای برای رفع مشکلات معادن استان بوشهر صورت گرفته و در این راستا برنامه‌های خوبی داریم.

وی خواستار توجه به توجه به خطوط گاز و ایمنی خطوط در مسیر معادن شد و ادامه داد: به منظور فعال‌سازی معادن غیرفعال استان باید فرصتی دو ماهه در اختیار آنها قرار گیرد.

استاندار بوشهر تصریح کرد: در صورتی که معادن غیرفعال طی این فرصت دو ماهه در مدار بهره‌برداری قرار نگیرند، فرایند مزایده معادن و واگذاری آن به بهره بردار جدید انجام شود.

وی با اشاره به اهمیت بالای اتصال استان بوشهر خط ریل سراسری اضافه کرد: در راستای تسریع در تکمیل پروژه راه‌آهن بوشهر - شیراز دستگاه‌های مربوطه باید تلاش لازم را داشته باشند.

گراوند با اشاره به جذب ۱۰۰ درصدی اعتبارات راه‌آهن بوشهر طی دو سال اخیر خاطرنشان کرد: راه آهن بوشهر از نان شب برای توسعه استان بوشهر واجب‌تر است و باید برای تکمیل آن تلاش شود.

وی با تاکید بر تعیین تکلیف معدن پروژه راه آهن بوشهر بیان کرد: کارگروهی ویژه با حضور مدیران دستگاه‌های اجرایی با مدیریت معاون عمرانی استانداری برای تعیین تکلیف این معدن تشکیل خواهد شد.

کد خبر 11437
منبع خبر : خبرگزاری مهر

نظر شما

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.

نظرات بینندگان

تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
در شهر
انتخابات 1400
سامانه تردد کشتی
سامانه تردد کشتی
سامانه خدمات درمانی
سامانه تردد کشتی
پربازدیدترین اخبار
پربحث ترین اخبار