جمعه, ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ - Friday, 29 March 2024
تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
۲ آذر ۱۳۹۹ - ۱۴:۳۰
فعالیت سامانه بارشی در استان بوشهر ادامه دارد
بوشهر - کارشناس اداره‌کل هواشناسی استان بوشهر گفت: فعالیت سامانه بارشی در استان تا اواخر وقت امروز ادامه دارد.

پیام مساعدی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: بررسی نقشه‌های هواشناسی نشان دهنده تداوم فعالیت سامانه ناپایدار جوی در برخی نقاط عمدتاً مناطق شمالی و مرکزی استان تا اواخر وقت امروز است.

وی اضافه کرد: بنابراین طی این مدت وقوع بارش پراکنده باران، گاهی رگبار باران همراه با رعدوبرق و وزش تندباد پیش بینی می‌شود.

کارشناس اداره‌کل هواشناسی استان بوشهر افزود: از امروز با خروج تدریجی سامانه بارشی، وزش بادهای شمال غربی از شمال استان آغاز می‌شود و با تداوم وزش آن تا روز سه‌شنبه ضمن کاهش دمای هوا، دریا نیز متلاطم خواهد بود.

وی خاطرنشان کرد: برای ساعات آینده آسمان استان نیمه ابری تا ابری همراه با وزش باد، طی ساعاتی بارش باران گاهی رگبار باران و رعدوبرق، به تدریج کاهش ابر و فردا در برخی نقاط مه صبحگاهی پیش‌بینی می‌شود.

مساعدی بیان کرد: جهت وزش باد امروز غالباً شمال غربی تا جنوب غربی با سرعت ۱۰ تا ۳۸ گاهی بیش از ۴۴ کیلومتر در ساعت و فردا شمال غربی تا شمال شرقی با سرعت ۱۲ تا ۳۸ و بر روی دریا و در سواحل گاهی ۴۶ کیلومتر در ساعت خواهد بود.

وی ادامه داد: همچنین طی این مدت ارتفاع موج دریا بین ۹۰ تا ۱۵۰ گاهی ۱۸۰ سانتیمتر و از امشب در فاصله از ساحل ۱۲۰ تا ۲۱۰ سانتیمتر خواهد بود.

کد خبر 11453
منبع خبر : خبرگزاری مهر

نظر شما

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.

نظرات بینندگان

تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
در شهر
انتخابات 1400
سامانه تردد کشتی
سامانه تردد کشتی
سامانه خدمات درمانی
سامانه تردد کشتی
پربازدیدترین اخبار
پربحث ترین اخبار