شنبه, ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ - Saturday, 20 April 2024
تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
۲ آذر ۱۳۹۹ - ۱۶:۰۰
اعضای باند حرفه‌ای سرقت مغازه در استان بوشهر دستگیر شدند
بوشهر - فرمانده انتظامی استان بوشهر گفت: اعضای باند حرفه‌ای سرقت مغازه در استان بوشهر دستگیر شدند.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار خلیل واعظی ظهر یکشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: یک باند حرفه‌ای پنج نفره که در استان بوشهر اقدام به سرقت از مغازه‌ها می‌کردند شناسایی و دستگیر شدند.

وی اضافه کرد: اعضای این باند با استفاده از پنج خودروی مختلف با تخریب درب‌های برقی اقدام به سرقت از منازل مسکونی و همچنین مغازه‌های گیم نت، لوازم خانگی و موبایل فروشی می‌کردند.

فرمانده انتظامی استان بوشهر با اشاره به تلاش‌های کارآگاهان اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی با همکاری مأموران انتظامی خاطرنشان کرد: با بررسی شواهد و قرائن، اعضای این باند شناسایی شدند.

وی اضافه کرد: اعضای این باند غیربومی طی یک عملیات مشترک با فرماندهی انتظامی شهرستان‌ها، با استقرار مأموران پلیس در تمامی ورودی و خروجی‌های استان شناسایی و دستگیر شدند.

سردار واعظی ادامه داد: چهار نفر از اعضای این باند با استفاده از یک دستگاه خودرو پژو ۴۰۵ قصد خروج از استان بوشهر را داشتند و در خروجی شهرستان دیلم به سمت استان خوزستان دستگیر شدند.

وی با اشاره به کشف تعداد زیادی اقلام و تجهیزات رایانه‌ای و تلفن همراه هوشمند سرقتی در خودرو این افراد افزود: این باند تاکنون به ۵۸ فقره سرقت در شهرستان‌های مختلف استان بوشهر اعتراف کرده‌اند.

فرمانده انتظامی استان بوشهر از ادامه تحقیقات پلیس برای کشف سرقت‌های این باند خبر داد و اضافه کرد: بخشی از اموال مسروقه کشف شده، تحویل مالباختگان شد.

کد خبر 11470
منبع خبر : خبرگزاری مهر

نظر شما

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.

نظرات بینندگان

تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
در شهر
انتخابات 1400
سامانه تردد کشتی
سامانه تردد کشتی
سامانه خدمات درمانی
سامانه تردد کشتی
پربازدیدترین اخبار
پربحث ترین اخبار